נתניהו: המבצע יימשך ככל שיידרש – עד להשגת המטרות

רה"מ הסביר כי תקיפות צה"ל נועדו להרוס את תשתיות המנהרות של חמאס וטען כי "אין מבצע צודק ומוסרי מזה". נתניהו התייחס גם למהומות בערים המעורבות ואמר כי "מי שיתנהג כמחבל – יטופל כמחבל"

זמן צפייה: 08:13

מבצע "שומר החומות": ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (שבת) הצהרה בה אמר כי "אנחנו עדיים בתוך המבצע, הוא עדיין לא תם. המבצע הזה ימשך ככל שדרוש כדי שנשיג את המטרה". בהמשך, אמר נתניהו: "אין מבצע צודק ומוסרי יותר ממה שאנחנו מבצעים עכשיו. אף מדינה לא הייתה יושבת בחיבוק ידיים מול איום הטילים. לכל מדינה זכות להגן עליה".

בנוסף, התייחס נתניהו לתקיפות צה"ל ברצועת עזה: "אנו פוגעים בחמאס ובתשתיות הטרור שלו בכל רבחי הרצועה ובכל הממדים. אנחנו משמידים את תשתית המנהרות הכוללת של החמאס. אנו מקריסים את מגדלי הטרור". בהמשך, שלח נתניהו מסר מאיים לארגונים בעזה: "אני אומר לראשי הטרור: אתם לא יכולים להסתתר. לא מעל הקרקע ולא מתחת לקרקע. אף אחד אינו חסין".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

שרים בקבינט קוראים לסיום המבצע: "בנק המטרות מיצה את עצמו"

עשרות רקטות נורו לגוש דן: בן 51 נהרג מפגיעה ישירה ברמת גן

כ"ץ: "הצמרת המדינית והביטחונית מאוחדת ברצון להמשיך במבצע"

חיסול בעזה
חיסול ברכב ברצועת עזה

כמו כן, ראש הממשלה שלח מסר לאזרחי המדינה: "החוסן שלכם הוא זה שמאפשר לנו לנהל את המבצע הזה בשתי החזיתות. יש בנו אמונה גדולה בצדקת דרכנו. מי שאשם בעימות הם אלה שתוקפים אותנו ואני המתכוון לומר את זה לעולם. צפויים לנו עוד ימים לא קלים".