במהלך הפגנה בבלפור: נתניהו ורעייתו הוכנסו לחדר מאובטח

ביום שבת האחרון פרצו מפגינים מחוץ למעון רה"מ את אחד המחסומים. למרות שלא נשקפה כל סכנה ליושבי בית, ולא היה חשש שיפרצו פנימה, המאבטחים הכניסו את הזוג נתניהו לחדר מאובטח לכ-40 דקות

זמן צפייה: 01:25

במהלך ההפגנה נגד ראש הממשלה ביום שבת האחרון בבלפור, בנימין נתניהו ורעייתו שרה הוכנסו, בהחלטת המאבטחים, לחדר המאובטח במעון ראש הממשלה, שם הם שהו במשך כארבעים דקות. זאת אחרי שהמפגינים הגיעו בארבע אחר הצהריים, כשעתיים לפני הגעת מרבית השוטרים, ופרצו את אחד המחסומים. המאבטחים פעלו בהתאם לפקודות במקרה כזה, אך לא היה כל איום על שלומם של יושבי הבית, ולא היה כל חשש שהמפגינים יפרצו פנימה.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2012447' autoplay='0' credit='' desc='עימות בין המשטרה והמפגינים' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1609601178/Capture-3_hl2vm0.jpg' kid='1_90881rzn' kid='1_90881rzn' duration='44'']

מתנועת הדגלים השחורים נמסר בתגובה: "הניסיונות של משפחת הפשע לבית נתניהו להשוות את המפגינים לתומכי טראמפ הם המשך ישיר של מסע ההסתה של משפחת נתניהו. מחר יתקיימו הפגנות זה השבוע ה-29 ברציפות, 29 שבועות שבהם היו למעלה מ-400 מקרי תקיפה מתועדים נגד המפגינים. נמשיך להילחם למען הדמוקרטיה הישראלית במחאה לא אלימה- כמו תמיד".

מתנועת קריים מיניסטר נמסר בתגובה: "ההסתה והשקרים של ראש הממשלה נגד המפגינים חצו היום קו אדום. שום מחסום לא נפרץ והמפגינים הפגינו כחוק ברחוב ציבורי מחוץ לאחת הכניסות ובידינו תיעוד לכך. אין לנו ספק כי אם ראש הממשלה ורעייתו נכנסו לחדר מאובטח זה תוצר של טירוף המערכות השורר במשפחת נתניהו. בלתי נתפס שאמצעי התקשורת נותנים יד לשקרים מבלי לבדוק את העובדות. במשך חצי שנה אנו מקיימים בבלפור מחאה לא אלימה ונמשיך למחות בדרך זו כל מוצש בבלפור עד שהמושחת יילך!".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2012443' autoplay='0' credit='' desc='מעצר מפגין מול מעון רה"מ' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1609601264/Capture-4_lwbxgb.jpg' kid='1_yb20iurb' kid='1_yb20iurb' duration='17'']

באותה הפגנה נעצרו עשרה מפגינים, בשבוע החמישי שבו מאות מפגינים חוסמים את הכניסה האחורית למעון. כאמור, חלק מהמשתתפים פרצו את המחסום שברחוב בלפור והגיעו עד לשער החיצוני של בית ראש הממשלה. אחרים הניפו לפידים ושלטים, ועימותים עם המשטרה אירעו במקום.

מטעם תנועת "קריים מיניסטר" נמסר באותו היום כי "ההסתה והאלימות מבלפור לא ירתיעו אותנו. בפתחה של שנה אזרחית חדשה ישראל מייחלת לתום עידן השיסוי והפילוג של הנאשם, ואנחנו נחושים להבהיר לו שנמשיך להגיע אליו הכי קרוב. ביבי, נבוא אליך כל שבוע, מכל כיוון. נסגור עליך עד שתלך".