אם השיח לא ישתנה – הפרשה הבאה בכדורגל היא עניין של זמן • טור

שחקני מכבי ת"א הם השניים שנתפסו אך בקלות אלו היו יכולים להיות ספורטאים אחרים. לכן, המועדונים צריכים ליזום שינוי ולמנוע שיחות מיניות בחדר ההלבשה. אחרת, המעידה הבאה עלולה להיות קרובה

זמן צפייה: 02:35

כוכבי הכדורגל מתגלגלים לא פעם למדורי הרכילות והפלילים הרבה בגלל אורח החיים מחוץ למגרש, תרבות הבילוי הכסף הגדול בגיל צעיר והמעריצות. תמונות ממועדונים נחשבים בחדרי ה-VIP עם בקבוקים יקרים על השולחן מוקפים בבנות בכל הגילאים אפשר למצוא על בסיס יומי כמעט.

משם זה ילך על המסלול שחלקו עובר ב"גוד טיים" וקצוותיו נוגעים במעשים פליליים: שני שחקני מכבי תל אביב שבמוקד הסערה הנוכחית הם השניים שנתפסו - בקלות היו יכולים להיות במקומם שחקנים אחרים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרשת הכדורגלנים והקטינות: הנערה השנייה הגיעה למשטרה לתת עדות

הערכה: חקירת החשודים בפרשת הכדורגלנים והקטינות – לקראת סיום

מקורב לאחת הנערות מפרשת הכדורגלנים: "היא לא מפסיקה לבכות"

מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום | צילום: חדשות 13

כריסטיאנו רונאלדו הוא אולי הבכיר ביותר שהסתבך בהאשמת אונס לאחר בילוי במסיבה בלאס וגאס - החקירה לא נסגרה אבל לפי הפרסומים, רונאלדו שילם דמי שתיקה למתלוננת. שחקן נבחרת אנגליה, אדם ג'ונסון נכנס לכלא לאחר שניצל מינית נערה בת 15.

הכוכב האיטלקי מריו באלוטלי שידוע בהסתבכויות שלו, הואשם באונס של בת של 16, וזוכה לבסוף מחוסר ראיות. אצלנו זכורה היטב פרשת נערות הליווי לפני משחק מכריע של הנבחרת מול דנמרק. אחר כך נתפסו שבעה משחקני הנבחרת הצעירה עם בחורה אחת במלון. כל הפרשות השאירו כותרות גדולות אבל המעורבים חמקו ללא עונש.

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | צילום: שאטרסטוק

הרבה מאוד כסף מתגלגל בתעשייה הזו, גם הקבוצות וכמובן השחקנים מרווויחים לא מעט מחוזי פרסום - כל אירוע כזה פוגע מיד בתדמית של המועדון והשחקן, ולכן לצדדים אינטרס ברור לסגור את הכל בתוך חדר ההלבשה.

כמי שמסקר שנים את הספורט, אני יוכל לומר שלא ניתן ולא צריך למנוע מצעירים ומצליחים להנות מהחיים, הם מרוויחים ביושר ומגיע להם להנות מההצלחה. מה שכדאי זה לשנות את השיח - תראו איך מתאר אסי בוזגלו באי של הישרדות על מה מדברים בחדר ההלבשה.

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | צילום: רויטרס

כאן המקום של המועדונים להתחיל את השינוי: אף שחקן לא ירצה להיות "מיסניק" או "מלשין", אבל המועדונים צריכים להעיף מחדר ההלבשה את השיחות המיניות הבוטות - כמו בכל מקום עבודה מתוקן. כמו כן, עליהם להוסיף פעילויות חינוכיות נוספות. אחרת - המעידה הבאה, חוקית או לא חוקית, היא רק עניין של זמן.