למרות הקמפיין - אין בחירות באופק

ראינו את השלטים של נטו משפחה שהציב שר האוצר כחלון ברחבי הארץ ונראים כמו תעמולת בחירות. האם התוכנית שהציג היום היא המשך ישיר של המגמה הזאת?

מסיבת העיתונאים של כחלון

קודם כל צריך להגיד: לא נראה שיש בחירות בפתח. צריך לחלק את ההצהרה הזו לכמה חלקים. האם כחלון רוצה לקדם בחירות, התשובה היא ממש לא, אפילו התכנית הזו, ייקח עוד זמן עד שאותם 15 אלף, ובהמשך 20 אלף שיקבלו מפתחות לדירה. כלומר כחלון צריך זמן, צריך עוד לפחות שמונה חודשים או אפילו שנה עד הבחירות. בנוסף, בקרוב הכנסת תצא לפגרת הקיץ מה שמגביר את הסיכויים שלא יקדימו את הבחירות בקרוב.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

''צריך להגיד - אין בחירות בפתח'', עמית סגל
''צריך להגיד - אין בחירות בפתח'', עמית סגל

גם נתניהו לא רוצה בחירות, זה דיי ברור. גם אסטרטגית נראה שראש הממשלה לא ירוויח כלום מבחירות. ישנם אמנם סקרים, בנוסף לסקר שפורסם בחדשות ערוץ 2, שמצביעים על הגדלת הפער בינו לבין לפיד. עם זאת, נראה שהבחירות לא יביאו לו קואליציה יותר טובה.

בנוסף, כולם, וגם נתניהו עקבו אחר מה שקרה בבחירות בבריטניה. לבחירות אתה יודע איך אתה נכנס, אבל לא יודע איך אתה יוצא. וצריך לזכור, כאן מערכת הבחירות היא חצי שנה לא מספר שבועות בודדים.

אז למה בכל זאת הוא עושה את זה?

בתאגיד כחלון נתפס לא מוכן, נתניהו החזיק אותו בצוואר ואמר לו: "או בחירות עכשיו או שתיכנע לי". כחלון מכין את הנשק, במין איזה מירוץ חימוש, הוא מכין את הנשק כדי לא להשתמש בו.

הערה נוספת: אמרו ששוב שאולי נתניהו לא ידע על קיום מסיבת העיתונאים. שר האוצר כחלון עדכן את ראש הממשלה לפני שלושה ימים, המסיבה נערכה במקרה היום על הנסיעה של נתניהו של סלוניקי לאחר שתוכננה להתקיים אתמול.