נזכר "להתנצל": אביעד משה ממשיך להתייחס לעצמו כקורבן

יותר משנה לקח למשה להוציא את המילים "אני מתנצל" בפני שירה איסקוב. הוא מצא את הזמן דווקא כשהשופטים צריכים לגזור את עונשו. בית המשפט צריך להענישו בחומרה ורק אז אולי הוא יבין מי הקורבן האמיתי - דעה

שירה איסקוב ואביעד משה

כל כך הרבה שעות היו לו מאחורי סורג ובריח כדי להבין את חומרת מעשיו, אבל כל מה שיצא אתמול לאביעד משה, שהורשע בניסיון רציחתה של זוגתו לשעבר שירה איסקוב, מהפה זה התנצלות צינית ואינטרסנטית.

אביעד משה הוא איש מסוכן שחושב רק על דבר אחד - אביעד משה. יותר משנה לקח לו להגיד את המילים: אני מתנצל. ומתי זה קרה? כמובן, רגע לפני שהשופטים יכריעו כמה זמן הוא ישב בכלא. וגם אז, אפשר היה להרגיש כמה זה קשה לו.

יותר משנה לקח לו להוציא את המילים "אני מצטער" מהפה ופחות משניה לאחר מכן להוסיף את המילה "אבל" ולהאשים את שירה בכך שהוא שלף את הסכין ודקר אותה שוב ושוב לעיני בנם.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-1612212040' autoplay='0' credit='' desc='אביעד משה בבית המשפט' poster='' kid='1_c03hnse6' duration='19']

משה ניסה לטעון שקולו לא נשמע, אבל הוא נשמע. נשמע היטב במהלך עדותו ואז אביעד משה לא התנצל את אותה התנצלות "כנה" כי הוא היה עסוק בלהיות הקורבן.

אביעד משה צריך לומר תודה שהשכנים של שירה היו ערניים לסביבה, שהשכנה שלה לא ויתרה ונכנסה לביתה בכוח וששירה, אישה חזקה, שרדה את התקף הזעם הנוראי שלו, אחרת סעיף האישום נגדו היה רצח.

ולמרות שזה ניסיון רצח ולא רצח, בית המשפט חייב להתייחס לזה כאילו רצח אותה, לקבוע רף ענישה חדש ולהשאיר אותו בכלא שלושה עשורים. אולי אחרי זה הוא יבין מי הקורבן בסיפור הזה.

אלמוג בוקר הוא כתב חדשות 13

רוצים לכתוב למדור הדעות באתר חדשות 13? שלחו לנו למייל: opinion13news@gmail.com