כמה סקס עשו בחברים? הגיע הזמן לבדוק

כן, אתם קוראים נכון. המעריצים הנאמנים של הסדרה המצליחה החליטו לבדוק את הנושא לעומק. הבשורה: הם עדיין עשו יותר סקס ממה שאתם תעשו כל החיים שלכם. תענוג

חברים
חברים | צילום: צילום מסך מתוך הסדרה

לפני שאתם מרימים גבה: כן, יש אנשים משועממים בעולם, וככאלה, הם בודקים סטטיסטיקות משונות. הצופים האדוקים של "חברים" יודעים לדקלם היטב, שממצאי הסקס של החבורה עשויים להיות נמוכים, שהרי ארבעה מהם, היו בזוגיות ארוכה זה עם זה (מוניקה וצ'נדלר, שאף התחתנו בעונה השביעית של הסדרה, ורוס "ווי וור און אה ברייק!" עם רייצ'ל). למרות זאת, מתברר שהדמויות שכבו עם כ-136 פרטנרים מיניים.

 

לפי מחקר של מכון קינסי האמריקאי, צפויים גברים בני 44-30 לקיים יחסים עם שמונה נשים בממוצע. אם לוקחים לדוגמה את צ'נדלר, שנחשב, לפחות בסדרה, רווק ממוצע למדי, מגלים שהוא בקלות עוקף את הממצאים. עד העונה השישית הספיק לשכב עם כ-10.5 נשים בממוצע. לא רע, מיסטר בינג.

 

המחקר, משנת 2005, מצביע על ממצאים שונים בתכלית לגבי נשים. יש שיחשבו שהוא מעט שוביניסטי, אבל בהתבסס על ההנחה כי נשים נוטות להקשר ולפתח רגשות, ואף לרצות שהפרטנר המיני יפתח רגשות עבורן ולא רק רצון מיני, קבע המחקר כי נשים בגילאי 44-30, נוטות לקיים יחסים עם פרטנר אחד בממוצע. שלא כמו מוניקה, פיבי ורייצ'ל, ששכבו בהתאמה עם 14.5, 15.5, ו-32.5 גברים בממוצע. טוב, תמיד ידענו שרייצ'ל קצת שרלילה.

 

חשבתם שקראתם מספיק? שימו לב לזה. מעריץ שרוף של הסדרה החליט להכין טבלה מושקעת למדי, המסכמת את כל הפרטנרים המיניים עימם שכבו הדמויות, כששיטתו מתבססת על סקס בטוח - כלומר, אמירה מפורשת שהדמות שכבה עם אותו פרטנר, מזכה את הדמות ב-וי ואילו כמעט סקס, או סקס לא לגמרי בטוח, כאשר לא נאמר במפורש שהדמויות שכבו, היא חצי וי. פסיכי למדי אבל אלו הממצאים:

 

הדמות שעשתה הכי הרבה סקס בסדרה היא כמובן ג'ואי טריביאני. האיטלקי החתיך שכב עם 51.5 נשים. די דוחה אם חושבים על זה. רוס לעומת זאת, הוא "השמרני" ביותר ושכב "רק" עם 14 נשים. באתר האמריקאי "Splitsider" החליטו לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולבדוק על פי הפרטנרים המיניים של הדמויות מי מביניהם הוא הפוטנציאל הגדול ביותר למערכת יחסים. כמובן שבמקרה זה ג'ואי, ששכב עם הכי הרבה נשים, הגיע למקום האחרון.

 

באופן מפתיע, על אף הפרטנרים המיניים הרבים של רייצ'ל, מבחינת האתר היא בעלת הפוטנציאל הגדול ביותר למערכת יחסים, כשקצת אחריה במקום השני נמצאת מוניקה. רוס, ממוקם די נמוך בהתייחס לשאר, מפני שהתחתן והתגרש שלוש פעמים. אאוץ'.