דוד ברוך, מנכ"ל אקסלנס יפרוש מתפקידו; עוזי דנינו יחליפו

ברוך טרם סיכם עם החברה על מועד לסיום הכהונה, מחליפו דנינו, משמש כיום כיו"ר החברה. ברוך החל את תפקידו כמנכ"ל אקסלנס נשואה בתחילת שנת 2008, לאחר ששימש במשך 9 שנים כמנכ"ל בנק ירושלים

הפתעה גדולה בשוק ההון: אחרי העזיבה המפתיעה של רונן טוב, מנכ"ל פסגות, הודיע היום (ג') דוד ברוך, מנכ"ל בית ההשקעות אקסלנס נשואה למועצת המנהלים של החברה על רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל בית ההשקעות, לאחר 5 שנים. עוזי דנינו, מי שכיהן בשנה האחרונה כיו"ר אקסלנס נשואה, מונה לתפקיד מנכ"ל בית ההשקעות. המהלך של ברוך מגיע רגע לפני שבית ההשקעות מפרסם את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של 2012.

ברוך החל את תפקידו כמנכ"ל אקסלנס נשואה בתחילת שנת 2008, לאחר ששימש במשך 9 שנים כמנכ"ל בנק ירושלים.

עם כניסתו לתפקיד בינואר 2008, ניהל בית ההשקעות נכסים בהיקף של 43 מיליארד שקל. תחת ניהולו של ברוך, הפך בית ההשקעות לשני בגדולו בישראל והיקף הנכסים המנוהלים בו גדל לכ-68 מיליארד שקל. לאורך כל השנים הללו המשיך בית ההשקעות לשמור על שיעורי רווחיות מהגבוהים בשוק והפך למוביל שוק ההשקעות הפך לשני הן בתוצאות הפיננסיות כחברה עסקית והן תדמיתית כמותג.

דוד ברוך, מנכ"ל אקסלנס נשואה אמר אחרי הודעת הפרישה: "השנים האחרונות היו שנים חוויתיות ומאתגרות, במהלכן ליווינו 2 משברים כלכליים, סדרה של שינויים מבניים ורגולטורים ששינו את פני השוק, שינוי בטעמי הצרכן הפיננסי הישראלי ומהלכים עסקיים שונים".

ברוך אמר עוד: "אמנם, זאת עדיין לא שעת הפרידה, אבל אני בכל זאת אני רוצה לנצל את ההזדמנות, כדי להודות לכל האנשים שעבדו לצידי בשנים האחרונות באקסלנס על האמון, התמיכה והחברות שקיבלתי במהלך השנים. היתה לי הזכות לעבוד לצד אנשים מיוחדים ולהוביל מאות עובדים ומנהלים מוכשרים, בתקופה בה ידע השוק שינויים רבים. אני מעביר לידיו הנאמנות של עוזי דנינו בית השקעות מוביל בכל פרמטר - פיננסי ותדמיתי עם צוות עובדים ומנהלים המקצועי הטוב ביותר בשוק ואני סמוך ובטוח שכך גם יהיה בעתיד".

עוזי דנינו, אמר אחרי מינויו לתפקיד מנכ"ל בית ההשקעות: "לאחר תקופת היכרות ועבודה כיו"ר החברה בשנה האחרונה, אני רואה בפני אתגר להמשיך להצעיד את אקסלנס כבית השקעות מוביל בישראל בתקופה מורכבת שכזאת. אני סמוך ובטוח כי בזכות ההון האנושי של עובדי ומנהלי אקסלנס נעמוד באתגרים אלה. אני מודה לדוד על העשייה הרבה, התמיכה והחברות ובטוח שיוכל להמשיך ולהביט על אקסלנס בגאווה גם לאחר פרישתו".

טרם כניסתו לאקסלנס כיהן דנינו, 55, כסמנכ"ל בבנק מזרחי טפחות, מנהל החטיבה לנכסי לקוחות וייעוץ ודירקטור בחברות בנות ויו"ר דירקטוריון החברה לנאמנות.
קודם לכך היה סגן מנהל החטיבה העסקית בבנק מזרחי טפחות ונציג הבנק בקרן השקעות "מוסטנג". במקביל הוביל את הקמת חברת "פקטורינג" ובניית פלטפורמה למינוף וסינרגיה של החטיבה העסקית והקמעונאית. דנינו, נשוי+ 4, הנו בעל תואר ראשון ושני במינהל עסקים.