TYP הוחתמו בחברת הענק Livenation

הרכב האלקטרו-פופ של עברי לידר וג'וני גולדשטיין הוחתם בסוף השבוע בחברת המופעים הגדולה בעולם. בין האמנים שהחברה מייצגת גם מדונה, ליידי גאגא וקולדפליי. TYP בחברה טובה

עברי לידר וג'וני הקטן
עברי לידר וג'וני הקטן | צילום: רונן אקרמן

לפני כחודשיים הם חתמו בחברת יוניברסל העולמית, עכשיו הם עושים את זה אפילו בגדול יותר: ההרכב המקומי TYP - של עברי לידר וג'וני גולדשטיין - חתם בסוף השבוע על חוזה בינלאומי עם חברת ההופעות הענקית Livenation. ההסכם הוא לחוזה הופעות בינלאומי הכולל את כל המקומות הגדולים בעולם.

 

"זה כבוד אדיר בשבילנו לעבוד עם חברות המוזיקה הגדולות בעולם, אנחנו רואים בכך הזדמנות אדירה להגיע לקהלים חדשים במקומות מגוונים. כוחה של חברה כמו Livenation פותח עבורנו אפשרויות עליהן יכולנו עד היום רק לחלום עליהם", אמר עברי לידר. גלדשטיין הוסיף כי בשבועות הקרובים מתוכננים להרכב הופעות ראשונות בצרפת, "ולקראת הקיץ אנחנו מתוכננים להשתתף בפסטיבלים נחשבים ברחבי אירופה".

 

ההחלטה להחתים אותם, מעיד אנג'לו גופה מנכ"ל לייבניישן, הגיעה אחרי ש"שמענו את סגנונו המוזיקלי המגוון של ההרכב". זוהי הפעם הראשונה בה מוחתם אומן ישראלי בחברת ההופעות לייבניישן, מהלך שהגיע אחרי המלצתה של חברת התקליטים הבינלאומית יוניברסל על ההרכב כ"הדבר החם הבא בעולם". גולדשטיין, לידר ושותפיהם ליצירה בחברה טובה, כיוון שבענקית ההופעות חתומים גם אמני ענק כמו מדונה, ליידי גאגא, הבלק אייד פיז, קולדפליי, אמינם, אדל ואחרים.  

 

>>> עברי לידר משיק קליפ חדש וחבר חדש

 

>>> לעוד תרבות ובידור