יונייטד תברח לסיטי? פרגי: "הגענו לשיא"

ניצחון של השדים על פולהאם הערב יפתח יתרון של 3 נק' בראש הטבלה

מנצ'סטר יונייטד פשוט לא מפסיקה להמציא את עצמה מחדש. לאחר שנדמה היה כאילו השדים האדומים בדרך לעונה בה הם ייאבדו את כל התארים, שחקניו של אלכס פרגוסון ביצעו פניית פרסה חדה איפשהו בינואר ומשם הם לא מביטים לאחור. אמנם מליגת האלופות הם הודחו בבושת פנים, ובדרבי הם נוצחו 6:1, אך לנוכח התיקו של סיטי מול סטוק בשבת, האלופה יכולה להגדיל את יתרונה בפסגה ל-3 נקודות אם תנצח הערב (שני, 21:00) את פולהאם בביתה. 


במקרה כזה, 8 מחזורים לסיום העונה האדומים יפתחו פער משמעותי וכמובן ירצו להגדיל אותו עד למפגש המכריע מול רוברטו מנצ'יני במחזור ה-36, ב-30 לאפריל. "אנחנו במקום הנכון, עם השחקנים הנכונים ובזמן הנכון", אמר פרגי לקראת המשחק, "כרגע אנחנו בקרב ראש בראש מולם ואני יודע שעכשיו זה הזמן האידיאלי להוליך את הטבלה, כשנותרו עוד משחקים בודדים לסיום. הגענו לשיא שלנו בדיוק בזמן הנכון".


המנג'ר המשיך: "אחרי שבועות שהיינו במקום השני אנחנו בפסגה וזה נהדר, זה מקנה לנו גם יתרון פסיכולוגי. אני בטוח שעכשיו אנחנו מוכנים ויכולים להפעיל את הלחץ על מנצ'סטר סיטי. פרגוסון התייחס גם לבלם הוותיק שלו, ריו פרדיננד, ועל הביקורות נגדו: "הוא זקן? ממש לא. ריו עדיין צעיר עבור בלם. נכון שהוא סובל מפציעות לעיתים אבל אנחנו נזדקק לו גם בעתיד. אין שום בעיות איתו".


מבחינת הסגל עצמו, אחרי תקופה ארוכה רוב הסגל עומד לרשותו של הסקוטי הוותיק, כאשר רק נאני צפוי להיעדר. יונייטד, שנמצאת כרגע בשיוויון נקודות עם הסיטיזנס אך מדורגת שנייה בשל הפרש שערים נחות, לא הפסידה בתשעת משחקיה האחרונים. השדים האדומים יצאו מנצחים בשמונה מתוכם, (5 ניצחונות רצופים ב-5 המשחקים האחרונים), כאשר ההפסד האחרון היה אי שם מול ניוקאסל, ב-4.1 במחזור ה-20.