"ניתן את הכל ונקווה שנתפקד כמו שצריך"

שחקני מכבי חיפה מוכנים למשחק מול אשדוד: אנחנו מתרכזים בעצמנו

דריכות בכפר גלים. לאחר ההפסד להפועל פתח תקווה(3:1 ביום שבת, במכבי חיפה יודעים היטב שאף תוצאה חוץ מניצחון לא תתקבל הערב במשחק הבית מול מ.ס. אשדוד (20:00). אלישע לוי יערוך שני שינויים בהרכב, ובחיפה מקווים שהקהל יעמוד הפעם לצידם.


הירוקים ספרו בתחילת השבוע הפסד שישי העונה ב-17 משחקים, כשטור הניצחונות מורה על 7 בלבד, כל מי שקשור למועדון יודע שהמשחק הערב מול אשדוד המפתיעה, שמודרגת שנייה בטבלה, עשוי להיות מכריע להמשך הדרך. בפעם הראשונה לאחר שנים רבות, חיפה מגיעה למשחק מול אשדוד כשהיא לא הפייבוריטית. 


אלישע לוי, שעומד תחת לחץ לא פשוט בתקופה האחרונה, אמר לשחקניו באימון: "אנחנו חייבים להיות מאוד מאורגנים בכל משחק ההגנה שלנו. הוא לא מתחיל בחוליה האחורית, אלא למעלה וכולם חייבים לעשות הגנה. אני מצפה מכם לצמצם רווחים, לפעול בחוכמה ולא להיכנס ללחץ. תתרכזו, שימו דגש על כדורי העומק, שלא יהיה מצב שכל כדור עומק הופך לחצי גול".


שחקן בקבוצה אמר לאתר ערוץ הספורט: "אנחנו נבוא וניתן את הכל הערב. מקווים שכל המערכים יתפקדו כמו שצריך, לשם שינוי. אנחנו לא מתעסקים באשדוד יותר מדי, אלא בעצמנו. ברגע שנשחק יותר טוב נוכל להיות יותר יציבים".

יציע ג' ייפתח לאחר שהיה סגור במשחק הבית האחרון ובחיפה מאמינים שהקהל יתמוך הערב ויעודד את השחקנים. שני שינויים צפויים בהרכב של האלופה: איציק כהן יפתחבמרכז ההגנה במקומו של סרי פאלח ואלון תורג'מן ישחק במקום גוסטבו בוקולי. אייל גולסה יתופקד בקישור האחורי לצד סיידו יאיא.


הרכב משוער: בויאן שראנוב; עלי עותמן, איציק כהן, יוריצה בוליאט, טאלב טאווטחה; אייל גולסה, סיידו יאיא, עידן ורד, ינינ קטן; אלון תורג'מן, וויאם עמאשה