יאסו: גמר "כוכב נולד" - הנצפה אי פעם עם 41% צפייה

הנתון מכניס את הגמר לרשימת עשרת משדרי סיום של תכנית ריאליטי בישראל • ברגע השיא הגיעה התוכנית לפיק צפייה של 47.1% שהם כ-1.4 מיליון צופים

חגית יאסו זוכה בגמר כוכב נולד 9
חגית יאסו זוכה בגמר כוכב נולד 9 | צילום: מתוך כוכב נולד

גמר "כוכב נולד" הפך אתמול (שבת) לגמר התכנית הנצפה ביותר אי פעם, כאשר זכה לרייטינג של 41% צפייה, כך לפי נתונים ראשוניים למשקי בית יהודיים. הנתון מכניס את הגמר לרשימת עשרת משדרי הסיום הנצפים ביותר של תכנית ריאליטי בישראל. ברגע השיא של התכנית זכה המשדר לפיק צפייה של 47.1%, כ-1.4 מיליון צופים, היה זה בעת הביצוע של הזוכה חגית יאסו ל"מדברים בשקט".

 

"כוכב נולד" שוברת שיאי צפייה מעונה לעונה. בשנה שעברה זיכה הגמר את "קשת" ב-36.1% צפייה, והוא השני הנצפה ביותר אחרי אתמול. במקום השלישי מתמקם גמר "כוכב נולד 5" (בן זכה בועז מעודה) עם 35.9%, במקום הרביעי גמר העונה השלישית (עם זכייתו של יהודה סעדו) שקיבל נתון של 34.2%, גמר העונה השישית (ישראל בר און) קיבל 33.8% והוא החמישי הנצפה ביותר, וגמר העונה השביעית (זכייתה של רוני דלומי) קיבל נתון של 32% והוא השישי הנצפה ביותר. במקום השביעי נמצאים משדרי הגמר של העונות הרביעית (ג'קו אייזנברג) והשנייה (הראל מויאל) שקיבלו נתון זהה של 31.7%. את הרשימה חותם הגמר הראשון, בו זכתה נינט טייב שהביאה ל"קשת" 26.3% צפייה.

 

גמר "כוכב נולד" אתמול הדיח את גמר "האח הגדול 3" (40.5%) מהמקום השני ברשימת משדרי הסיום של תכניות ריאליטי הנצפים ביותר בישראל . במקום הראשון עדיין ניצבת "מאסטר שף" עם נתון של 41.6% לפרק הגמר.

 

עוד ברייטינג אתמול: בערוץ 10 מקבלת TLV 2.3%, "לא לפני הילדים" מקבלת אתמול נתון של 2.4%. "המגזין" עם אושרת קוטלר סוגר עם 6.9%, ממול "מהדורת סוף השבוע" של ערוץ 2 שמקבלת אתמול 24.6%. בהמשך היום תפורסם טבלת הרייטינג השבועית.