המשחק בין מכבי חיפה להפועל עכו נדחה ליום שני: "הראש לא כאן"

המשטרה ומד"א הביעו נכונות לקיום המפגש, אך לוזון וצ'יזיק דנו בנושא והחליטו על דחיה. מנכ"ל הירוקים: "עמדתנו היא שלא היה צריך לקיימו". רפאלוב: "מחזיקים אצבעות שישתלטו על השריפה"

השריפה בכרמל
השריפה בכרמל | צילום: צילום מסך חדשות 10

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון ומנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק נפגשו והחליטו לדחות את המשחק בין סגנית האלופה לבין הפועל עכו ליום שני בעקבות השריפה המשתוללת בכרמל. מההתאחדות כבר נמסר כי כל משחקי המחזור ייפתחו בדקת דומיה.

"הבענו את עמדתנו, המשחק לא צריך להתקיים", אמר צ'יזיק בראיון לתכנית הספורט של רדיו ירושלים. "אנחנו מקבלים גם טלפונים מאוהדים רבים שביקשו לדחות את המשחק. המפקד שמונה לנהל את המשחק הוא בין ההרוגים, מפקדת המרחב אהובה תומר היא חברה שלנו. הראש שלנו לא במשחק".

 

הקפטן יניב קטן פנה עוד לפני הפגישה למנכ"ל, ואמר לו: "בשם כל השחקנים, אני מבקש ממך לעשות הכל כדי לדחות את המשחק. קשה לנו מאוד לשחק בתנאים שנוצרו".

"עוד לפני שהגענו לאימון, אמיר אדרי ואני באנו מכיוון מרכז הארץ וראינו ענן שחור גדול. ככל שהתקרבנו זה היה יותר ברור - זה אסון לעיר חיפה ולישובים מסביב", אמר ליאור רפאלוב בפאנל שופטים בו השתתף. "אנחנו השחקנים מחזיקים אצבעות שכוחות ההצלה והכיבוי יצליחו להשתלט על השריפה".

 

"תנחומינו לכל המשפחות והחלמה מהירה לכל הפצועים", הוסיף קשר מכבי חיפה, שנקרא הבוקר (שישי) יחד עם חבריו לאימון במתחם כפר גלים. עוד בערב בו פרצה שריפת הענק פונה כפר הנוער במקום והיה ספק באשר לקיום אימונים בסוף השבוע, אך התברר כי העשן לא הגיע למתחם והאימון התנהל כסדרו. "ברגע שקורים מקרים כאלה, איש לא חושב על כדורגל. הכל מתגמד", הוסיף רפאלוב.

 

"אני יודע שזה יום קשה לכולנו", אמר אלישע לוי לשחקניו. מבחינת ההרכב של חיפה, אייל גולסה ועידן ורד יחליפו את ג'ון קולמה ומוחמד גאדיר הפצועים. גם שלומי אזולאי ייעדר בשל פציעה במפשעה, ובימים הקרובים הוא יעבור בדיקות בניסיון לברר את חומרת הפציעה.