הראל סקעת: "כשיהיה לי בן זוג, לא אסתיר אותו בבית"

אחרי חרושת השמועות, הזמר הולך בעקבות יהודית רביץ ויהודה פוליקר וצפוי לחשוף פרטים משמעותיים מחייו האישיים במסגרת ראיון טלוויזיוני

אירוע השקה ואלבום זהב לאלבום "שתדעי" של שלומי שבת
אירוע השקה ואלבום זהב לאלבום "שתדעי" של שלומי שבת | צילום: בוצ'צ'ו

גל אוחובסקי יכול לסמן לעצמו עוד וי ברשימה? עיתון "ידיעות אחרונות" דיווח הבוקר (שישי) שבמסגרת הסרט "הראל סקעת שובר שתיקה" שישודר בקרוב בערוץ 2, צפוי הזמר לשוחח לעומק על חייו האישיים, כאשר גורמים המקורבים להפקה מוסרים ציטוט בו הוא אומר ש"אני מאוד שומר על הפרטיות שלי, אבל אני לא מסתיר שום דבר. גם כשיהיה לי בן זוג, לא אסתיר אותו בבית ואעשה מה שאני רוצה. אני חושב שאלוהים ברא אותי בצורה מסוימת, שאני מאוד אוהב אותה ומאוד שלם איתה".

 

הסרט מתואר על ידי ההפקה בתור ליווי של הזמר "בחודשים האחרונים שהיו לאבן דרך בקריירה שלו. בתהליך ארוך וחושפני סקעת עושה סדר בחייו האישיים ומתייחס לחרושת השמועות הנוגעות לזהותו המינית".

 

אמנם השמועות אינן חדשות, אך בחודש אוגוסט האחרון, זמן קצר לאחר שסקעת ייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, הן פרצו מחדש לאחר שהשתתף בעצרת הזדהות עם הקהילה הגאה ביום השנה לרצח בבר-נוער. בעקבות ההופעה נאלץ סקעת להתמודד עם ביקורת מצד גל אוחובסקי, שטען כי זו "השפילה אותו".

 

סקעת בן ה-29 פרץ לתודעה הציבורית בתור פיינליסט העונה השניה של "כוכב נולד", אז הפסיד את המקום הראשון להראל מויאל. החשיפה הנוכחית מגיעה, כך נראה, ללא ניסיון לקדם מהלך כלשהו בקריירה שלו, במהלכה הוציא שני אלבומים - "הראל סקעת" מ-2006 שזכה למעמד פלטינה ו"דמויות" מ-2009.