יהודה פוליקר יוצא מהארון: "אני לא חושב שאני יכול להתאהב באישה"

במוסף "7 לילות" של השבוע מדבר פוליקר על הסוד ששמר 30 שנה, על תגובת הוריו כשגילו ועל החשבון הפתוח עם גל אוחובסקי ואיתן פוקס

יהודה פוליקר
יהודה פוליקר | צילום: גיא פינס

אחרי 30 שנות קריירה במהלכן סרב לדבר על נטיותיו המיניות, יוצא יהודה פוליקר מהארון בכתבת השער של מוסף "7 לילות" שייצא בשישי הקרוב. פוליקר, שסודו היה ידוע בקרב הברנז'ה ואנשי התעשייה מספר שהתאהב פעמיים בחייו ובשני המקרים היה זה בגבר, "אני לא חושב שאני יכול להתאהב באישה". בניגוד לדעה הרווחת, שנותר בארון מתוך כבוד להוריו, בראיון הוא מספר שיצא בפניהם כשהיה בן 27. "אחרי שסיפרתי להם הלכתי לארוז מזוודה אבל בא שלי אמר לי שאני לא אצא מהבית כמו אלו שזורקים אותם". אמו של פוליקר לא דיברה איתו חודש אך לבסוף התרצתה ואף אמרה לו "יותר טוב. אני לא צריכה עוד כלה". לטענתו, הוא שמר על נטיותיו פרטיות מפני שרצה לשמור על האמנות שלו נקייה.

פוליקר גם מתחשבן בראיון עם גל אוחובסקי ואיתן פוקס שלטענתו רצו לעשות לו אאוטינג פומבי. פוליקר אמור היה להופיע בעצרת שהתקיימה בשנה שעברה לתמיכה בקהילה הגאה אחרי הירי בבר נוער ולבסוף ביטל את השתתפותו. "לאוחובסקי ופוקס הייתה תוכנית להוציא אותי מהארון בעצרת. סיפרו לי ועצרתי את זה. זה היה מאוד מלוכלך. אמרתי להם שהם חסרי כשרון עם תעודה". 

>>> צפו בסרט "דברים שרציתי לומר" בו רמז לראשונה פוליקר על נטיותיו המיניות

>>> לכל התוכניות המלאות של גיא פינס