Modern Warfare 2: בלי שרתים ייעודיים

בזכות הפיראטיות - ל-Call of Duty החדש לא יהיו שרתים פרטיים או מודים. המולטיפלייר יעבוד כמו בקונסולות

פסקה חדשה

רוברט באולינג, מנהל הקהילות של חברת Infinity Ward, הטיל אתמול מבלי משים פצצה על קהילת שחקני ה-PC של Modern Warfare: מסתבר שהמשחק הבא בסדרה, Modern Warfare 2, לא יתמוך בשרתים ייעודיים בגרסת המחשב האישי.

פסקה חדשה

במקום שרתים פרטיים (שעשויים לתמוך בעותקים פיראטיים של המשחק), כל תעבורת המידע תעבור דרך מערכת מרכזית בשם IWnet שתדאג לשידוך בין שחקנים בעלי רמה וכישורים דומים - בדיוק כמו בקונסולות. שחקנים שבכל זאת יתעקשו להמנע ממפגשים אקראיים עם שחקנים מכל העולם יוכלו להקים "משחק פרטי" ולקבוע בו תנאים ייחודיים,

רוברט, שחשף את הדברים בפודקאסט בשם BASH, כנראה לא ממש הבין עד כמה ההכרזה דרמטית ועשויה לשנות את אופי קהילת השחקנים מן הקצה אל הקצה. מבחינתו, מדובר בסך הכל ב"השוואת תנאיהם של שחקני ה-PC לאלו של שחקני הקונסולות", מהלך חיובי שאמור להבטיח חוויית משחק חלקה ונוחה יותר. ומה בדבר מודים? שרתים פרטיים לפורומים ולקלנים? על כך, כנראה, החליטו מפתחי המשחק לוותר.

הקהילה, כצפוי, לא שותקת. לא פחות מ-45,000 שחקנים כבר נרשמו לעצומה שהוקמה ברשת במטרה לשכנע את Infinity Ward לשקול מחדש את החלטה. בעוד שהקהילה נערכת למלחמה, נותר לנו רק להוסיף כי ההכרזה נראית לנו מעט תמוהה באופיה, ואנו עדיין מקווים שכל העניין טעות ביסודו, אי הבנה פעוטה בין רוברט ובין צוות הפיתוח של המשחק.

בואו לדבר על זה בפורום Call of Duty