לא האשה של אף אחד

מארי לואיז פארקר ביטלה את אירוסיה לשחקן ג'פרי דין מורגן, הוא דני מ"האנטומיה של גריי"

הסלב: השחקנית וסוחרת המריחואנה האמהית – מארי לואיז פארקר

החדשות: כוכבת "העשב של השכן" החליטה לבטל את אירוסיה לשחקן ג'פרי דין מורגן, שמוכר לצופי "האנטומיה של גריי" כדני הגוסס ששבה את ליבה של ד"ר איזי סטיבנס, ואז מת והותיר לה מיליוני דולרים. ב"העשב של השכן" בה מככבת פארקר הוא גילם את דמותו של בעלה המת בסצינות הפלאשבקים.

פארקר (43) ומורגן (41) החלו לצאת ב-2006, ונפרדו לשבריר שניה ביוני האחרון, אבל בתחילת השנה הם הודיעו על אירוסיהם. לדברי המקור שהדליף את הידיעה על הפרידה, הסיבה היא שהשניים מנהלים אורח חיים שונה, אבל לדבריו פארקר עדיין מעריכה מאוד את מורגן ומקווה להשאר ידידה שלו. בטח, זה תמיד עובד.

הדוברים של פארקר ומורגן סירבו להגיב על הידיעה, בטענה שהם לא מדברים על החיים האישיים של לקוחותיהם.

זוהי לא הפעם הראשונה בה עוברים חייה הרומנטיים של פארקר טלטלות. ב-2003 נטש אותה השחקן בילי קרודופ ("כמעט מפורסמים", "סניץ'") כשהייתה בחודש השביעי להריונה, ועבר לזרועותיה של השחקנית קלייר דיינס ("רומיאו ויוליה", "סטארדאסט"). קרודופ ופארקר היו יחד מאז 1996. מאז נקשר שמה של פארקר גם בשמו של סולן להקת "קאונטינג קרואוז" אדם דוריץ והשחקן טימותי האטון ("חלון סודי", "שומר המדינה").

ומשמעותן: מסתבר שגם כשאת יפהפיה, מוכשרת ומצליחה זה לאו דווקא אומר שמערכות היחסים שלך תחזקנה מעמד. אנו מאחלים לפארקר הצלחה גדולה יותר בסיבוב הבא.