רמי וריטה נפרדים

הפרידה עמדה באוויר הרבה זמן, בקרוב: הלכלוך עומד לצאת החוצה

לצפייה PLAY לצפייה (3:13):

נפרדנו כך

הזמר רמי קליינשטיין והזמרת ריטה נפרדים אחרי 21 שנות נישואין. לשניים שתי בנות משותפות. על פי דיווחים רמי מחפש מזה חודש ימים דירה חדשה. במרוצת השנים, נפוצו שמועות על אודות חיי הזוגיות של השניים, שהתבדו לאחר מכן. מקורבים לזוג אמרו לנענע 10: "זה לא גירושין. יש משבר בחיי הנישואים. הם מטפלים בזה בצורה חברית".

רמי וריטה נפגשו בשנת 1979 באירועי עיר הנוער שבגני התערוכה בתל אביב ומאז דרכיהם לא נפרדו, עד לימים אלה. כבר בתחילת דרכם המוסיקלית שיתפו השניים פעולה. עוד בתקופת שירותם הצבאי המשותף בלהקה צבאית, הופיעו השניים כצמד "רמי וריטה", ובשנת 1986, השנה שבה נישאו, הוציאו אלבומי בכורה שזכו להצלחה מסחרית גדולה, בהם לקחו חלק האחד באלבום של השנייה. את רובם של שירי אלבום הבכורה של ריטה, שנקרא "ריטה", כתב ועיבד קליינשטיין, ובאלבום של רמי, "ביום של הפצצה", ביצעה ריטה ביחד עם רמי את השיר "שבועה".

גם בהמשך דרכם, המשיכו בני הזוג לשתף פעולה מוסיקלית. ב-2001 יצאו השניים לסיבוב הופעות משותף תחת השם "המופע המשותף".

לאחר שחרורם מהצבא רמי קליינשטין וריטה היו לראשוני המוסיקאים שהוחתמו בלייבל "הליקון". במרץ השנה הגישו הזוג תביעה אזרחית בסך 4 מיליון ש"ח בטענה שחברת התקליטים העלימה מהם כספים. בקרוב עתידה ריטה לשחרר סינגל ראשון מתוך אלבום חדש בחברת הד ארצי, עליו עבדה עם עברי לידר. הפרידה לא אמורה להשפיע על מועד יציאת האלבום המתוכנן. על דבר הפרידה, לא נמסרה תגובת בני הזוג.