גל גדות בסאטרדיי נייט לייב: מונולוג בעברית ודייט עם או.ג'יי

השחקנית הישראלית הגישה את תוכנית הבידור המצליחה בארה"ב, פתחה בסיפור על כך ש"נותנים לה לאכול חומוס בכל המערכונים" והמשיכה לפגישה מפוקפקת עם "האסיר לשעבר"

גל גדות בפתיחה של סאטרדיי נייט לייב
גל גדות בפתיחה של סאטרדיי נייט לייב | צילום: צילום מסך

גל גדות הגישה הלילה (בין שבת לראשון) את התכנית Saturday night live, לראשונה בתולדותיה, וסימנה בכך עוד הישג אדיר בקריירה הנוסקת שלה.

 

גדות התחילה את התכנית עם מונולוג בעברית בו פנתה לצופים בארץ על כך שלכותבים של התכנית אין מושג מה קורה בישראל ושנותנים לה לאכול חומוס בכל המערכונים. "יכול להיות שזו טעות אחת גדולה", אמרה גדות, "אני אוהבת חומוס אבל יש גבול. הם נחמדים מאוד, אבל חושבים שאני באמת וונדר וומן. בקיצור, שיהיה לי בהצלחה".


קורע: זה מה שהציעה גל גדות לג'ימי פאלון בשידור חי

גל גדות מגיעה לסאטרדיי נייט לייב - ושוכחת להשתמש בדלת

כוח על חדש: גל גדות תנחה את סאטרדיי נייט לייב

 

בהמשך, חזרה גדות לאנגלית והסבירה מדוע קיבלה באהבה את תפקידה כוונדר וומן. "הסרט נתן השראה לכל כך הרבה נערות צעירות להיות הגיבורות של עצמן", אמרה, לפני שהשחקנית לסלי ג'ונס הצטרפה אליה על הבמה בתחפושת גיבורת העל והגדירה את גל כ"וונדר וומן מטיימס סקוור".

 

ההופעה של גל בתכנית מצחיקה ומרשימה, והקסם שלה מתאים לקצב ולאווירה של התכנית - במיוחד אם משווים את ההופעה שלה לזו של ריאן גוסלינג בתכנית הבכורה בשבוע שעבר. בין היתר, היא שיחקה את כוכבת הריאליטי קנדל ג'נר.

 

בהמשך התוכנית, קיבלה גדות על עצמה משימה נוספת של גיבורת על - לצאת לדייט ללא בדיקה מוקדמת בגוגל עם כוכב הפוטבול והרוצח המורשע לשעבר, או.ג'יי סימפסון, אותו גילם השחקן קנאן תומפסון:

 


mgfmsfdagmfdsgsfd by d-ghbrt

התכנית הועברה בישראל ב-yes במקביל לשידור באמריקה, וסבלה מתקלות סאונד בתחילתה. אגב, בתוכנית הופיע גם זמר הקאנטרי ג'ייסון אלדין, שהופעתו בפסטיבל "Route 91 Harvest" בלאס וגאס בשבוע שעבר נקטעה באכזריות על ידי מתקפת הירי הרצחנית מהקומה ה-32 של המלון "מנדליי ביי". אלדין שר בתוכנית את שירו של הזמר טום פטי, שמת בשבוע שעבר, "I won't back down", ודחק באזרחי ארה"ב להתאחד.

 

בסצינה אחרת, גדות משחקת את וונדר וומן ומתנשקת עם קייט מקינון, שמגיעה לאי תמיסקירה עם איידי בראיינט, בחיפושה אחר אהבה.

 

Mind blown!! #wow #therest #katemckinnon #galgadot #snl #wonderwoman #ghostbusters #badass #ladies!

A post shared by Kate McKinnon Fan Page (@snlk.mckinnon) on