מחפשים מה לעשות בפסח? אלו האירועים השווים

2 רייבים ענקיים, אריק ברמן מציין עשור ל"I", אירועי בפסח ב"נא לגעת" וגם: סרט האנימציה הטוב של השנה • כל ההמלצות לבילוי בפסח

דימטרי וגאס ולייק מייק
דימטרי וגאס ולייק מייק | צילום: יחצ

קלאסיקו

מוזיקה


מוזיקה: W&W חוזרים לישראל

מתי: 15.04.17, פתיחת דלתות 20:00
איפה: האומן 17, תל-אביב
וילם ואן הנגם (29) ווארד ואן דר הארסט (28), המוכרים יותר כ-W&W נחשבים לאחד מהצמדים החמים בסצנה היום. הצמד ההולנדי הצעיר הצליח ב-9 שנות הפעילות שלו לתפוס תאוצה מדהימה ולטפס עד לטופ של רשימת הדיג'ייז המובילים בעולם.
סגנונו הייחודי של הצמד המפורסם מתבסס בעיקר על אלקטרו/פרוגרסיב/ביג-רום האוס יחד עם אלמנטים של מוזיקת טראנס. השניים הפכו לפופולארים ואהובים בזכות תקשורת ייחודית עם הקהל, שואו, אנרגיות מתפרצות וכישרון רב הן בהפקה והן בלייב סטים בפסטיבלים על הבמות הגדולות ביותר.
ברשימת הלהיטים של השניים אפשר למצוא את "Waves" שיצרו יחד עם דימיטרי וגאס ולייק מייק, "Get Down" שיצרו יחד עם הארדוול. "Rave After Rave" , "Bigfoot" ומגוון רמיקסים לשירים מפורסמים ביניהם: "Hello" של אדל, "I Took a Pill In Ibiza" של מייק פוסנר ועוד.
בנוסף אליהם, יתקלטו ברייב "Vini Vici" - מתן קדוש ואבירם סחראי, צמד ישראלי שהפגין נוכחות רבה והדהים את הקהל בטומורולנד 2016 ובפסטיבל ה-TRANSMISSION בפארג. השניים הקימו את הפרוייקט המיוחד במטרה ברורה - לקדם את הסאונד הבועט והמופרע של הפסיי טראנס בישראל ובעולם. הרעיונות וכישורי ההפקה המתקדמים שלהם, לצד יכולתם להקפיץ קהל באופן מיוחד ולא שגרתי, אלו רק חלק מהמרכיבים שגורמים להם בכל פעם להגיע לפסגות חדשות, ולעשות אותם בדיוק מה שהם - Vini Vici. שיתוף הפעולה האחרון של Vini Vici עם לא פחות מ-Armin Van Buuren קיבל במה בינלאומית עם הטראק Great Spirit"", נהפך ללהיט שמצית רחבות בישראל ובעיקר בעולם. הצמד הישראלי נוסד מתוך אהבה למוזיקה אלקטרונית. השניים רצו לתת ביטוי לאהבה שלהם לסאונד המפורסם של גואה ויחד עם רעיונות וצלילים חדשים, הפכו לשם חם מאוד בעולם המוזיקה האלקטרונית ובסצנת הפסיי-טראנס בפרט.
בנוסף, אל הרייב הגדול יצטרף ריברו (תמיר מלכה), מפיק מוזיקה אלקטרונית ישראלי שעבד על שיתופי פעולה עם אומנים מובילים ביניהם: DJ Chuckie, Tony Junior והופיע ברחבי העולם עם אמנים מובילים ביניהם: אפרוג'ק, וויז קאליפה וקנייה ווסט. בנוסף יתקלטו בערב מור אברהמי, רזידנט מועדון הפורום, יובל זך ויניב אמריו - רזידנטים האומן 17.
מחיר: 165‏‏‎‏‏₪ לכרטיס רגיל, 285‏₪ לכרטיס כולל שתייה במתחם הגלריה
כרטיסים ניתן לרכוש כאן

רייב פורים

התרמה


מיוחד: אירוע פסח במרכז תרבות "נא לגעת"


מתי: 12.04.17

איפה: מרכז תרבות "נא לגעת", נמל יפו

 


אותות ומופתים בשפת הסימנים -סדנא חווייתית לכל המשפחה בשפת הסימנים לפסח, מותאמת מגיל שלוש ולכל הגילאים.

הצגת ילדים - "רוח היער"- לגילאי 3-6. הצגה ללא מילים המשלבת מוסיקה מופלאה, תנועה, בובות וקסם. פיית היער מתעוררת ליום חדש. מכבה את הירח והכוכבים, מדליקה את השמש ויחד עם ציפור- חברתה הטובה יוצאת ליום של הרפתקאות. בדרך הן פוגשות בחיות מסקרנות, נחשפות למנגינה הקסומה של הטבע, מגלות את סודות היער הנסתרים ובשיתוף הילדים מבינות את יופייה ועוצמתה של כוונה משותפת. רוח היער לוקחת את הילדים לחוויה ייחודית של חושים ורגש.

סדנת "חושים בתיבה" - סדנת צלילים ומשחקים בעיניים עצומות לגילאי 7-12. המשתתפים יתנסו במשימות, זיהוי צלילים וחוויות שונות בעיניים עצומות!

 

מחירים:

דנת שפת הסימנים: 25 ₪ 
סדנת צלילים ומשחקים בעיניים עצומות: 25 ₪
עלות כרטיס להצגה: 45 ₪ 
כרטיס יחיד משולב לכל הפעילויות ללא הגבלה: 55 ₪

 

(תשלום מגיל 3 ומעלה)

 

 

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 


רוח היער
רוח היער | צילום: מרכז נא לגעת

חנוך לוין

 


מוזיקה: דימטרי וגאס ולייק מייק בישראל


מתי: 15.04.17

איפה: LIVE פארק ראשון לציון

 

שני האחים דימיטרי ומייקל טיביוס, הידועים יותר כ"דימיטרי וגאס ולייק מייק", נחשבים כיום לצמד המוביל בעולם המוזיקה האלקטרוני כששנה שעברה דורגו במקום הראשון בדירוג העולמי של המגזין המוביל "DJ MAG". ברזומה של השניים רשומים רימיקסים לכוכבי ענק כמו ליידי גאגא, דאפט פאנק וג'ניפר לופז ושיתופי פעולה מצליחים עם מיטב הדיג'יי המובילים בביזנס כמו סטיב איוקי, דיפלו ומרטין גריקס.

בין שלל עיסוקים, האחים גם הם בעלי הלייבל האלקטרוני המצליח "Smash The House" וכן אחראים להפקת ההמנון השנתי של פסטיבל Tomorrowland, פסטיבל המוזיקה הגדול בעולם שם מככבים על הבמה הראשית מדי שנה.

"דימה ומישה" אחראים על כמה מלהיטי הפסטיבלים והמועדונים הגדולים ביותר בשנים האחרונות ביניהם "Mamooth","Wakanda" וכמובן "Tremor"- להיט המסיבות הענק שלהם ושל מרטין גריקס.

 

השניים ידועים כפרפורמים אדירים והופעתם נחשבת לאחת מין הטובות ביותר שיש כיום. והסטים שלהם מתאפיינים בגיוון מוזיקלי יוצא דופן, כשהם משלבים בין רמיקסים לקלאסיקות מוזיקליות מודרניות

 

מי שמצטרף לצמד בהופעה בישראל הוא הדיג'יי והמפיק הבלגי פליקס דה לט, הידוע יותר כ-LOST FREQUENCIES אומנם רק בן 23, אבל כבר נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של המוזיקה האלקטורנית.

,"Are You With me" הלהיט עליו הוא חתום, הפך לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של הלייבל "ארמדה" הנחשב בבעלותו של ארמין ואן ביורן, וזכה ליותר מ-200 מיליון צפיות יוטיוב.

 

אם נשפוו לפי הרייבים הקודמים של הצמד בישראל הקהל בראשון צריך להכין את עצמו לערב בלתי נשכח.


מחיר: ₪225 לכרטיס דשא, 275₪ לגולדן רינג.


כרטיסים ניתן לרכוש בטלפון 9964* או באתר

תמונה/וידאו

טהורה לעד

 


מוזיקה: אריק ברמן חוגג עשור לאלבום "I"

מתי: 15/04

איפה: אמפי שוני


בשנת 2007 הוציא אריק ברמן את אלבום הבכורה המעולה שלו בהפקת משה לוי
האלבום כבש את תחנות הרדיו ולבבות המאזינים בסערה וזיכה אותו בכל פרס אפשרי.

 

"המתוקות האחרונות", "מה עוד ביקשת",״ג׳וני״ ,"שער 6", "בינונימי" ו-"יום חדש נפלא"
הפכו ללהיטי ענק וסימנו אותו כדבר הבא במוסיקה הישראלית.

ב 15/4/17 יחגוג ברמן עשור לאלבום  מופע מיוחד וחד פעמי באמפי שוני ויארח את מירי מסיקה מוניקה סקס וערן צור.

 

 

מחיר: 134₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

מותר לאהוב מדיה

בארבי

 


סרט: "הצב האדום"


מתי: החל מה-06.04 
איפה: רשת בתי הקולנוע "לב"


הסרט המתאר את חייו של אדם הנקלע לאי טרופי בודד שיושביו הם צבים, סרטנים וציפורים. שם הסרט רומז לסרט הילדים המופתי "הבלון האדום" של אלבר למוריס, אף הוא ללא דיאלוגים, ובדיוק כמו הסרט ההוא גם "הצב האדום" מציע לצופיו חוויה פיוטית.

 

סרטו של הבמאי מייקל דודוק דה ויט שהופק בשיתוף סטודיו ג'יבלי היפני (מייסודו של האנימטור הייאו מיאזקי),הוקרן לראשונה בפסטיבל קאן 2016 ומאז זכה להצלחה רבה ברחבי העולם ואף קיבל מועמדות לפרס האוסקר.

 

מדובר באחד הסרטים הכי מרגשים ויפים שתראו השנה בקולנוע, לא סרט קל לילדים שכן הוא עוסק בנושאים קשים כמו מוות. אבל כן מדובר בסרט חשוב, אינטלגנטי ומרגש ובאחד משיאי הקולנוע של השנה הנוכחית