צפו: עינת שרוף ואורנה בנאי בתפקיד קולנועי דרמטי ראשון

השתיים מככבות לצד אביב אלוש, אוולין הגואל ועוד, בסרט ישראלי חדש בשם "ישמח חתני" - דרמה קומית אנושית ומחממת לב על עולמה של קהילה ירושלמית שלווה מטלטל בעקבות מפגש מקרי עם רב כריזמטי צעיר. צפו בטריילר

ישמח חתני
ישמח חתני | צילום: יח"צ

"ישמח חתני" היא דרמה קומית אנושית ומחממת לב על עולמה של קהילה ירושלמית שלווה מטלטל בעקבות מפגש מקרי עם רב כריזמטי צעיר. בעוד הגברים נסחפים אחריו, יוצאות נשותיהן למאבק על מקומן ומעמדן בניסיון לאחד מחדש את הקהילה. זהו סרט הקולנוע הראשון של הבימאי והתסריטאי אמיל בן שמעון. את התסריט כתבה התסריטאית שלומית נחמה שגדלה בשכונת הבוכרים בירושלים, בהשראת סיפור משפחתה, שהייתה חלק מקהילה שאינה עוד, לאחר שרוב אנשיה התחרדו.

אהובה עוזרי, פזמונאית ומלחינה כלת פרס אקו"ם, הלחינה את פסקול הסרט בשיתוף פעולה עם שאול בסר ("גט"). זוהי הפעם הראשונה שעוזרי מלחינה פסקול של סרט קולנוע. היום שוחררה הצצה ראשונה לסרט "ישמח חתני" שעתיד לעלות על האקרנים בארץ ב- 29/9/16.

 

בסרט מככבים אוולין הגואל, יגאל נאור, אורנה בנאי, עינת שרוף, איציק כהן, אביב אלוש, יפית אסולין, שרון אלימלך, אסף בן שמעון, הרצל טובי וחיים זנאתי. הסרט מופק ע״י פאי סרטים וסרטי יונייטד קינג בתמיכת פרויקט קולנוע של קרן יהושוע רבינוביץ, המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים וקשת.

 

לעוד כתבות שאולי יעניינו אתכם:

"צומת מילר": אין בשורה חדשה, אבל יש את אסי כהן

האם תצליחו לזהות את כל הדמויות שנכנסו עם קים וקנייה עירומים למיטה?