נטע אלחמיסטר חושפת את סודות הצלחתה בראיון: "ברגע שאני מעלה תמונה עם רמי יורדים לי אלף עוקבים"

נטע אלחמיסטר בסך הכל בת 22 והיא כבר שוברת את האינסטגרם על בסיס יומי, היא אשת עסקים מצליחה, יש לה חבר כדורגלן מעבר לים והדוגמנית החדשה והמבטיחה של קסטרו. מה הסוד שלה לתמונות מושלמות? תרשמו

נטע
נטע | צילום: שוקה כהן

כבר שנה וחצי שנטע אלחמיסטר והכדורגלן רמי גרשון מנהלים מערכת יחסים נוצצת, אבל הוא גר בברלין והיא בישראל, ובזמן שהוא בונה את הקריירה שלו מעבר לים, נטע מצטלמת לקסטרו וממצבת את עצמה כדוגמנית המבטיחה של ישראל, וזו שהצטרפה לנבחרת פרזנטורים מרשימה כמו לירז דרור, עומר דרור ודר זוזובסקי. מהרגע שהיא הגיעה, אף אחד לא מרגיש בחסרונה של גל גדות שנמצאת אי שם בצילומים בעולם.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

טופ טן: תיקים מג'ינס מעלפים - הפריט שאת חייבת בקיץ
שי מיקה בראיון: "האמת היא שהתאכזבתי מהחברים שהיו איתי בבית"

 

תאמינו או לא, אלחמיסטר לא תכננה להיות מלכת אינסטגרם, והיא לא דמיינה לעצמה שחצי מליון איש יצפו לתמונה שלה, אבל החיים סידרו לה תכניות אחרות. כשהיא משוחררת טרייה מהצבא, היא חוברת לנועה בני, חברה שהכירה דרך חברים ויחד הן מעצבות בגד-ים אחד ומעלות תמונה לאינסטגרם, אפליקציה לשמירת תמונות, כך חשבה אלחמיסטר בתמימותה. העוקבים לא נשארו אדישים לתמונות ומיד הצטרפו להם עוד ועוד עוקבים, לייקים ותגובות מפרגנות.

 

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | צילום: מתוך האינסטגרם של נטע

אל הדוגמנות נטע הגיעה בגיל 16, אך הפריצה הגדולה הגיעה מהאינסטגרם, לו היא חייבת את הצלחתה. טוב נו, גם לגוף המושלם ולעיניים המהפנטות. כשהיא מעלה תמונה עם החבר שלה יורדים לה בערך 1,000 עוקבים אבל זה לא מונע ממנה להעלות מדי פעם תמונה כדי שנהיה מעודכנים.

 

רצית להיות דוגמנית?

"לא יודעת אם רציתי כמו שאנשים תמיד האמינו בי, אני לא האמנתי לעצמי ולא הלכתי לאודישנים, אבל האינסטגרם, מעבר לזה שהוא גרם לי להגיע למקום הזה, בפנים מבחינת האופי שלי הוא נורא חיזק אותי, אפילו יש תגובות שיורדים עלי ואני מאוד חזקה ויש לי דעה לכל דבר ואני מודעת לעצמי, ביקורתית כלפי עצמי ויש לי ביקורת לדברים האלו".

 

מה את חושבת על זה שקסטרו בחרו בך?

"הייתי בשוק, גם זה נתן לי עוד כאפה, אני כבר לא רק נטע מהאינסטגרם, לא מפרסמת דברים כמו תמיד, אני  חלק מעולם האופנה חלק מהדוגמניות של היום, מרגש. הרגשתי הרבה יותר ביטחון. אני מרגישה כבר ממש חלק מהמשפחה של קסטרו".

 

?????

A photo posted by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on Apr 20, 2016 at 3:48am PDT

מה את אוכלת לפני צילומים?

"כל ערב לפני השינה אני אוכלת קורנפלקס עם חלב, אבל לפני צילומים אני משתדלת שלא. חוץ מזה יש לי תפריט: בבוקר פרכית עם קוטג', בארוחת צהרים מה שאני רוצה, אבל ארוחה ביתית, אחכ ארוחת ביניים, ערב ואת הקורנפלקס. מאוד חשוב לי לשמור על בריאות. אני גרה בבית כזה, אימא שלי בשלנית, והבן זוג שלי בשלן מטורף".

 

הוא מפרגן לך?

"מאוד."

 

הוא לא מקנא?

"לא. ממש ממש לא. אני נותנת לו את הביטחון שלא ירגיש בכלל קנאה."

 

מה הטיפ למי שרוצה הרבה עוקבים באינסטגרם?

"שכל אחת תמצא את הזווית שהיא חושבת שהכי מחמיאה לה, ולעשות תמונות שהן מוצלחות בעינייה."

 

מי מצלם אותך?

"או שאני מצלמת בסלפי או שנועה מצלמת אותי, אבל הכל באייפון. אין מצלמה. הסוד? הזווית מלמעלה".