צפו: גיא מרוז בעימות עם פדופיל מורשע שממשיך לעשות קלטות ילדים

דוד ברוקנר ריצה 4 חודשי מאסר ועם שחרורו חזר להסתובב בחברת ילדים ולצלם סרטים. "מי את שתקבעי בשביל הציבור?", הטיח ברוקנר באורלי וילנאי. "כאיש תקשורת תהיה אדם הוגן ותגיד פה נעשה עוול", דרש מגיא מרוז שהביא פליאה על בחירתו לחזור לתעשיית קלטות הילדים. "כשאני הולך ברחוב ילדים רודפים אחרי - הרוב בעדי אבל אתם חוסמים את המוח"

דוד ברוקנר מורשע בפדופיליה שעושה קלטות ילדים
דוד ברוקנר מורשע בפדופיליה שעושה קלטות ילדים | צילום: צילום מסך -

כוכב הילדים בקהילה החרדית, דוד ברוקנר, התארח הבוקר (רביעי) ב"תוכנית הבוקר של אורלי וגיא"
וסיפר מדוע חזר לעבוד בתעשיית הילדים על אף שהורשע בפדופיליה ואפילו ריצה ארבעה חודשי מאסר. "היו 20 סתירות בעדות של הילד - ברור שהוא משקר", טען ברוקנר המוכנה "דוד החקיין". "אתם הולכים נגד החרדים", הוא האשים את אורלי וגיא שניסו להסביר לו שהיה עליו למצוא עבודה בתחום אחר בשל הרגישות שבעניין.

"באינטרנט יש לי מעל 300 אלף צפיות ואתם רוצים שאני אעבוד בדבר אחר?", תמהה ברוקנר על עצתם של צמד המנחים. "98% מהתגובות בעדי, ואומרים שלא עשו לי משפט צדק, ואתם חוסמים את המוח", המשיך ברוקנר.

 

את הרשעתו בבית המשפט הסביר ברוקנר באמונה אישית של השופט. "לא הייתה שום הוכחה. השופט אמר שהוא מאמין לילד", טען. "הילד אמר שהפשטתי אותו ועשיתי לו דברים חריפים, והוא טען שהיו 18 מקרים כאלה - 14 מהמקרים נדחו ובארבעה הורשעתי, אז מה זה אומר?", ניסה לחדד את טענתו.

"מדינת חוק? מה עם מדינת צדק?", שאל החקיין את גיא מרוז שבסך הכל ביקש לדעת מדוע הוא לא ערער על הרשעתו אם לא נעשה עמו צדק. "אתה מגן על החוק ואתה עושה טעות גדולה. אתה לוקח עוול ועושה את זה כחוק. כאיש תקשורת תהיה אדם הוגן ותגיד פה נעשה עוול. מערערים? איזה אמונה תמימה יש לך זה לא ייאמן".

 

במסגרת עבדותו נהג ברוקנר להיפגש עם ילדים בני שמונה עד 13, ולארח אותם בביתו כדי להשמיע ולהראות להם את החומרים החדשים שלו, בתמורה לדעתם. עם שחרורו מהכלא, לדבריו, העסקים המשיכו כרגיל. "כשאני הולך ברחוב ילדים רודפים אחרי. עשו עלי שני סרטים אפילו", טען ברוקנר שהוציא עד כמה 80 דיסקים במהלך 20 שנות קריירה.

"מי אתה שתייצגי את הציבור?", הטיח ברוקנר באורלי וילנאי שביקשה להבין כיצד ייתכן הדבר. "ילדים הולכים אחרי בכל מקום ואתם חושבים שאתם יודעים הכול".

 

צפו בתוכניות הבוקר של אורלי וגיא