הצעיר שגרם לתפיסתו של פדופיל שניסה לאנוס בת 13

גיבור היום - גיא דרור קלט סיטואציה חשודה בגינה ציבורית, הסתתר בשיחים, הזמין משטרה והביא למעצר החשוד בפדופיליה

זמן צפייה: 04:17

גיא דרור עבר ביום שני השבוע בגינה ציבורית ברמת השרון בדרך לביתו כשלפתע שם לב לדבר חשוד שמתרחש מול עיניו, בגלל החושך הוא התקשה להבין מה הוא רואה, אבל תחושת הבטן שלו גרמה לו לפעול - הוא התחבא בשיחים, הזמין משטרה והביא למעצרו של צעיר בן 25 החשוד בניסיון אונס צעירה בת 13 שפיתה ברשת האינסטגרם.

"אני מתנצל": הנער הפורץ בפגישה מרגשת עם בעל העסק שסלח

כך נמלט יואל לוי מהכת החרדית בגואטמלה

"הייתי בדרך הביתה ועברתי בגן ציבורי ברמת השרון, פתאום ראיתי גבר עומד ומחבק מישהי שנראתה לי מחוסרת הכרה. זה לא היה ברור לגמרי כי היה חושך, אבל הרגיש לי שמשהו לא תקין קורה ושאני לא יכול פשוט ללכת", סיפר הבוקר דרור, "החלטתי להתחבא בשיחים כשאני שומר על קשר עין ולהזמין משטרה, הסברתי להם איפה אני נמצא ושמשהו חשוד קורה כאן. המשטרה הגיעו מהר מאוד, הם התחילו לשאול את החשוד שאלות ואז הוא החל לברוח ושמעתי אותם צועקים לו לעצור, בסוף אחרי מרדף הם הצליחו לעצור אותו.

"רק אחרי שתפסו אותו הבנתי בעצם מה קרה, זה מזעזע ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי עובר שם. אני לא גיבור ולא מחפש שיקראו לי ככה, עשיתי מה שמצופה מכל אזרח, אני רוצה להאמין שכולם היו נוהגים ככה. אני לא אשקר - זה מפחיד להתערב במקרים מסוימים כי באמת לא הבנתי עד הסוף מה אני רואה אבל תחושת הבטן שלי פשוט לא נתנה לי לעזוב את המקום בלי להתערב. אני שמח שהצליחו לתפוס את החשוד ושהוא לא ממשיך לבצע את זממו במקומות אחרים ועם קורבנות נוספים ואני ממש מקווה שאותה נערה תהיה בסדר. חשוב לי להעביר מסר, תפקחו את העיניים ותשימו לב למה שקורה בסביבתכם, אנחנו רואים בימים האחרונים מה קורה כשעוצמים עיניים".