"לא חשבתי אפילו שזה יתפתח לזוגיות": בני הזוג שמצאו אהבה בעקבות הכלבים שלהם

הכירו את "טינדוג" - האפליקציה שתמצא לא רק לכלב שלכם חברים חדשים, אלא גם אהבה. רעות דיין וירדן משולם שהכירו באפליקציה הגיעו לאולפן "העולם הבוקר" וסיפרו על המפגש הראשון ביניהם ("ניסינו להפגיש בין הכלבים, והוא נתן לי ביס"), הרצון למצוא בן זוג שיש לו כלב ("זה יותר קל") וגם על המיצוי מאפליקציות היכרויות אחרות

זמן צפייה: 07:32

משיכה חייתית: "טינדוג" (שמזכיר לכם אולי "טינדר" - אבל לא), זו אפליקציית הכרויות חברתית שמטרתה לחבר בין כלבים ובעליהם. באמצעות סינון של מרחק, גזע ועוד, תוכלו למצוא כלבים באזור שלכם ומידע על בעליהם, ולאחר "סווייפ" ימינה ו"מאטצ'" ביניכם, תוכלו לצאת לטיולים משותפים ולהכיר חברים חדשים שהולכים על שתיים וגם על ארבע! ובמקרה הממש טוב, אפילו תוכלו למצוא אהבה.

כתבות נוספות מתוך "העולם הבוקר":

זה בדיוק מה שקרה לרעות וירדן. לרעות, בת ה-29 מחולון, יש כלב בשם "סימבה". לדבריה, מערכת יחסים קודמת שלה הסתיימה כי האקס פחות היה בעניין לעבור לגור איתה כשסימבה הוא שותף פעיל בדירה. זמן קצר לאחר מכן, נחשפה ל"טינדוג", שם הכירה את ירדן. ירדן, שחקן ויוצר תוכן קומי, ובעליו של הכלב "קאי". הזוג נמצאה במערכת יחסים מתוקה במיוחד מזה 7 חודשים. מה שפחות מתוק הם היחסים בין הכלבים שלהם, שלטענתם, הם לא מצאו את המכנה המשותף עדיין. (טיפול זוגי לכלבים, מישהו?)

ירדן משולם
ירדן משולם עם הכלב שלו קאי, הכיר באפליקציית היכרויות טינדוג | צילום: העולם הבוקר

בריאיון לרותם ישראל ומירי מיכאלי בתוכנית הבוקר, השניים סיפרו שבניגוד לאפליקציות קודמות, כמו "טינדר" ואחרות, באפליקציית "טינדוג" הכול הרבה יותר קל. "במהלך הדייט הראשון הכלבים שוברים את הקרח, וזה הרבה יותר זורם".

טו באב באנר בתוך אייטם