המקור, עונה 20, פרק 17: הרומן החשאי של ראש המוסד לשעבר

מפגש מקרי בין דיילת ליוסי כהן הפך את חייו של בעלה מהקצה אל הקצה. הקשר בין השניים מביא אותו למפגשים רבים עם ראש המוסד באותה העת, בהם הוא נחשף לדמותו הססגונית ולסודות מדינה. רביב דרוקר עם הסיפור המלא וריאיון ראשון עם הבעל | "המקור", לצפייה ישירה

זמן צפייה: 49:34

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן ביקש שלא להגיב.

תגובת האישה באמצעות עורכי דינה גיא אברהמי ואיתי ביטון:

"תחילה נציין כי תגובה זו ניתנת מבלי שמערכת "המקור" אפשרה למרשתי לצפות מראש בתחקיר שזה עתה שודר, כך שתגובה זו ניתנת תחת המגבלות שהוכתבו על ידכם ורק בעקבות התערבות בית המשפט אשר הורה לאפשר את תגובתה. לגופו של עניין, מרשתי מכחישה כל טענה ביחס לרומן כלשהו עם מר יוסי כהן, וכן מכחישה את יתר הטענות המיוחסות כלפיה לרבות הטענה כאילו שמר כהן חשף בפניה או בפני מר שיקר "סודות מדינה" ו/או את דרכי התנהלותו בכל הקשור לארגון שבראשו עמד.

טענת מר שיקר ולפיה חיי הנישואין הסתיימו בעקבות קשר כזה או אחר שנוהל עם מר כהן, הינה שקרית ושגויה מיסודה ולראיה מרשתינו פתחה תיק גירושין בבית הדין הרבני בתל אביב כבר בשנת 2016 . מרשתי מצרה על התנהלותו של ערוץ 13 אשר גם הוא התעלם מטובת ילדיה וכן מזכותם של הקטינים הקבועה באמנת האג שלא להיפגע מפרסומים תקשורתיים, ואף רמס את כבודה וכל זאת תוך עשיית שימוש ברכילות זולה, עובדות שקריות, סילוף העובדות כהווייתן, לשם צבירת רייטינג וחיסול חשבונות פוליטיים. מרשתי כמובן ת פעל בכל אמצעי חוק י העומד לרשותה לשם מיצוי הדין עם כל האחראים לנזקים שנגרמו ועוד חלילה ייגרמו לילדיה ולה כתוצאה משידור התחקיר הנ"ל".