המקור, עונה 19, פרק 1: ההקלטות מהמשפט שהפיל את אולמרט נחשפות

העונה החדשה של "המקור" נפתחת בריאיון עם אהוד אולמרט על ההקלטות מתוך המשפט שהפיל אותו | ראש ממשלה שישב בכלא כמו שלא שמעתם אותו מעולם

זמן צפייה: 01:00:29

 

תגובת אורי מסר:

השאלות שהופנו אליי נוגעות לפרשיות שאירעו לפני 12 שנה ויותר. הן פוגשות אותי במקום שהוא רחוק שנות אור מעולמם של מר אולמרט והגברת זקן. ה"אירוע" המתואר (בו כביכול מסרתי פרטים מחקירתי לגב' זקן) מעולם לא התרחש. עם צאתי מחקירתי הראשונה בעניין טלנסקי, הוסעתי ישירות לביתי ומשם יצאתי רק למחרת לחקירה נוספת, אז נחקרה גם שולה זקן.
זהו אירוע נוסף ששולה זקן בודה, יש מאין, בדיוק כפי שטפלה עליי בעדותה קבלת סכום בסך 60,000 ש"ח (בפרשת הולילנד), אשר היום ברור לכל, בעקבות הקלטת השיחה בינה ובין אולמרט, כי מדובר בעדות שקרית ומתוכננת בין השניים.
בהיותי מאושפז בבית החולים, מספר חדשים לפני חקירתי בעניין טלנסקי, ביקר אותי דני קליין שהיה יו"ר הפועל ירושלים, ובידיו גביע המדינה בכדורסל. שולה זקן נלוותה אליו. בנסיבות הללו, המילה "התגנבה" לא מובנת ותמוהה ביותר.
לעניין טענת מר אולמרט בנוגע ל-150,000 דולר: זו לא הפעם הראשונה שאהוד אולמרט מעליל עליי עלילות שווא והפעם עלילת שווא הזויה במיוחד, שאין לה שחר. את עדותי בעניין מסרתי לפני בית המשפט. היא האמת ואין בלתה.

 

מטעמו של מר אולמרט נמסרה ההבהרה הבאה:

הגברת אולמרט לא מכרה תמונות בשווי של חצי מליון ש״ח בשנת 2006 ולא בסכום הקרוב לכך. הגברת אולמרט החליטה להימנע מכל מכירת תמונות בארץ עם בחירתו של בעלה לראשות הממשלה, והודעה על כך, ביוזמת המשפחה ומראש, נמסרה גם ליועץ המשפטי לממשלה.
בנוסף, מר אולמרט הבהיר כי בחקירתו הראשונית הכחיש קבלת כספים מטלנסקי, הואיל והוחשד בקבלת כספי שוחד, ולא בתרומות פוליטיות. בפועל לא הואשם אולמרט בקבלת שוחד מטלנסקי וזוכה גם במחוזי וגם בעליון בכלל, מקבלת הכספים מטלנסקי באופן שיש בו עבירה על החוק.