אולפן המקור | רוני מאנה, חברם הקרוב לשעבר של משפחת נתניהו מדבר

זמן צפייה: 08:33

מטעמו של ראש הממשלה:

גיבוב של אמירות מצוצות מהאצבע, לרבות אמירות חסרות שחר שמיוחסות לראש הממשלה, למאיר חביב ואחרים.

זוהי עוד הצגה ערוכה ומגמתית של העדות של עד המדינה ניר חפץ שחולצה ממנו באמצעי חקירה פליליים.

דרוקר מוסיף חטא על פשע כשהוא עושה משפט שדה לראש הממשלה, ועושה שימוש מגמתי בהדלפות פליליות כדי להטות משפט, כולל ריאיון עם עדי תביעה ואיומים על עדי מדינה, עד כדי חשד לשיבוש הליכי משפט.

זאת לא עיתונות זה פיגוע בהליכי משפט ובשלטון החוק, תוך ניסיון נואש ושקוף להפיל ראש ממשלה חזק מהימין באמצעים לא דמוקרטיים.

תגובת מאיר חביב

בנימין נתניהו הוא חבר אישי וקרוב מזה 30 שנה על בסיס קרבה אידאולוגית. כל הטענות שהוזכרו מופרכות ושקריות. חבל שאתם נותנים במה לשקרים של ניר חפץ, הדברים פשוטים בהרבה. מתוקף תפקידי בעבר כסגן יו"ר הקהילות היהודיות בצרפת ובהמשך כחבר הפרלמנט המייצג, בין השאר, את האזרחים הצרפתים המתגוררים בישראל, אני בקשר עם נציגים ישראלים לרבות ראשי ממשלה, נשיאים ושרים בכל הקשור ליחסי צרפת-ישראל.

מעולם לא קבעתי תור למאפר או לספר לאף אחד. לא לגברת נתניהו ואפילו לא לאשתי. הטענות לגבי קניית מתנות מופרכות לחלוטין. מעולם לא דיברתי עם מר חפץ מרחוק ומקרוב על הנושאים שהוזכרו, לא בפריז ולא במקום אחר. מדובר בטענות מביכות ומשוללות יסוד.

מטעמה של משפ׳ נתניהו:

שקר וכזב. רוני מאנה כבר התגלה ע״י הקורבים ביותר לו כדמות פתטית וכשקרן כרוני שאי אפשר להתייחס ברצינות למילה אחת שיוצאת מפיו.

עד מתי הוא ימשיך להפיץ שקרים על משפחת נתניהו רק כדי לקבל כמה דקות חשיפה בתקשורת.

רוני, אומרים לך פעם נוספת- get a life.