המקור, עונה 18, פרק 3: שולי רנד

צוות המקור חושף את כל הפרטים על הסכסוך המשפחתי הטרגי, בין הזמר שולי רנד ורעייתו מיכל, ומביא את הגירסה השונה שלו ושלה לאותו הסיפור. כל המסקנות בתחקיר המלא | לצפייה ישירה

זמן צפייה: 59:28

תגובת מיכל רנד

בחרתי לא להתראיין לכתבה מאחר ולאורך כל הפקת הכתבה הייתי בקשר עם הכתבת חן ליברמן בניסיון לבנות אמון על מנת להתראיין בכתבה. רציתי לבדוק שאכן שהכתבה הגונה ולא חד צדדית, שלא באה לטיהור שמו של בעלי שולי רנד שממתג מוסריות ובפועל מתנהג בשחיתות ובאלימות, אבל לצערי לא התרשמתי הכתבה תעסוק באמת אלא במגננה על שולי ולכן  בחרתי לא להתראיין.

גם כשהתבקשתי לתת תגובה עיניינית, נאמר לי שהיא לא תכנס במלואה בשידור. האמנם כך? שידור שבו מטנפים אותי במשך שעה ושואלים אותי רק 5 שאלות?

אף שאלה מבין הדברים ששולי ענה על הפוסטים שאני כתבתי כמו למשל שולי טוען שלא הוא לקח לך את הרכב כשהייתי בנופש באילת.

השאלות אינן מבוססות על שום ראיה.

לעניין ההקלטות

אתם משמיעים הקלטות  מבוימות ומתוכננות בקפידה על ידי שולי אבל חוות דעת מהשיחות עם הילדים שאימתו לך אלימות קשה כלפי וכלפיהם לא תכניסו? כשהיכה אותי בפעם האחרונה ועמד עם תיק במשטרה נגדו חזר הבייתה.

חשבתי שרצה לשקם אבל הוא חזר רק להקליט תוך שהוא מתעלל בי ובילדים נפשית בצורה אכזרית. מנע מהבית אוכל, דברים אלמנטריים כמו לחם חלב גבינה ימים על ימים, מונע ממני תרופות (לא מביא כסף למרשמים) ונותן לי לצאת מדעתי ואז בא ומקליט, שאולי יצליח לשכנע את העולם שלאישה חולת נפש כמותי מותר להרביץ. הבן שלי הגיב לך על ההקלטה שאני לכאורה שופכת עליו מיים חמים הוא היה שם. את זה תכניסי? ודאי שלא.

רגע ואם שפכתי עליו מיים חמים ודאי יש לו דוח רפואי, או משטרתי לא? אין לו מסמכים שמעידים על כך? כפי שאני הצגתי בפניכם דוח רפואי ומשטרתי? ההקלטה שלו מבויימת !! ראית תמונות של גופי החבול ממהלומותיו הקשות של המלאך הצדיק שולי רנד, תמונות שתואמות דוח משטרתי. אז איך את משדרת האשמות חסרות שחר ללא מסמכים. הבנאדם איש ציבור שמענה ומתעלל בנו, לא מקשיב לרבנים או למגשרים מנתק חשמל ומתחנן מבעלי דירות שיפנו אותנו לרחוב, ודאי שאכניס תקשורת לסיפור, בטח ובטח כשהוא מאיים עלי כל היום עם תקשורת ומאיים שהתקשורת תאמין רק לו.

לטענות אסנת, אחותו של שולי

אסנת, אחותו של שולי, אמרה ששולי ברח כי זרקתי עליו משהו חד.היא הייתה שם? יש סרטון או איזו שהיא ראיה? אולי רוח הקודש ? לא? שולי אמר לה?

אה אז הכל חוזר לשולי אמר ושולי אמר. אין אמת?

לטענות גיסתי לשעבר לימור בן מויאל

לימור בן מויאל, גיסתי לשעבר, טוענת שעשיתי מוניפולציה על המקלט לנשים מוכות. מה היא פסיכולוגית, או אשת מקצוע בתחום? היא גיסתי לשעבר אישה אלימה שזקוקה לרפואה שלמה, היא מנסה לנקום באחי דרכי, אז עם ההשערות שלה אתם רוצחים לי אופי? אגב הפסיכולוגית של המקלט לא חשבה כמו "שהמומחית" שלכם, היא לא חשבה שאני מניפולטיבית אלא קורבן שאפילו לא מודע לכך שהוא קורבן. היא גם הבינה שאיני יכולה להשאר במקלט מאחר ובניגוד לשאר האימהות במקלט, ילדיי לא היו איתי. הם היו כלואים במרכז חירום של הרווחה לשם שלח אותם שולי במכתב שכתב לשופט, ולכן עזבתי בכדי לחלץ את ילדי מידי הרווחה. והצלחתי ברוך השם.

איך אפשר לרצוח לי את האופי עם עדיות לא מבוססות על ראיות?

לטענות שחר סביליה

משל שחר סביליה המסכן, ששנים שולי מרפד אותו בכסף לטובת היום הזה, איש קש שפתח לשולי חברת קש ותפקד כבעלים קש של החברה, מה הוא יודע מי ביזבז? אמר שאני בזבזנית?  ושולי לא ?

אז מה שולי מומיה? לכאורה אנוס לבזבוזיי? די נו באמת זו בדיחה מרירה ולינץ' בפרהסיה.

לעניין מופע הבר מצווה בהרצליה

שולי מספר לכולם על אינסוף מופעים שהרסתי לו ומנעתי ממנו לעלות,  אז כל מה שיש לו זה מופע אחד שהרב אסר עליו מלהופיע בו? באתי לאסוף אותו.

"רעדתי מפחד" הוא אומר "לא מבין למה פחדתי כל כך?" נפלט לו... באמת למה? לדבריו כנראה שום סיבה שקשורה אלי.

כנראה יותר בושה מפחד שנתפס על חם משקר את הרב ואת אישתו מוכר מופע בכסף מזומן שלא עובר דרך הבית ושאף אחד מהשותפים מודע לו.

חודשים איים עם רז שכניק, איים וגם ביצע.  באותה כתבה בידיעות לפני שנתיים שלוש, לבקשתו של שולי, רז שכניק ללא בושה סיפר ששולי כבר התגרש. עשרות פעמים ביקשנו שיורידו את השקר כי אנו נשואים. עד עצם היום הזה עדיין כתוב בידיעות שהתגרשנו אז בל יתמם שאיימתי עליו בתקשורת,  לשולי מותר תקשורת לי לא?  וברור שאחזיר לו באותו מטבע אפילו את שמך, חן ליברמן, הטחתי בפניו כעיתונאית שתלך איתי עד הסוף ותקרע אותו נוכח הראיות והצדק שיש בידי. כך לפחות האמנתי. ובנוסף כידוע לך זכות הציבור לדעת את מי הם משמיעים לילדים שלהם.

הקלטות שמבישות אותי וילדי, חטא ועל זה אתם ולא ניתנת לי אפילו אפשרות תגובה כתובה לשידור, מהלב? ארוכה ככל שתהיה?

כל הכתבה עוסקת בשקרים של הרב מג בתחום בעלי מר שולי רנד. הטענות לא מבוססות על ראיות אלא על חוות דעתם של אנשים שגם הם לא מגובים בראיות.

השתתפותם של ילדי הבגירים שהיו עדים לאלימות קשה כלפי וחוו אלימות קשה כלפיהם נמנעו מלהשתתף בכתבה כי זה היה התנאי של שולי.

ואתם עומדים דום לרצונותיו של שולי וזה כנראה אופי הכתבה. שולי גם מרגיש את זה ולא פוחד בנוכחות המצלמות שלכם לבצע בנו אלימות. עזבי אלימות, טרור כלכלי!

על הצד החזק ביותר, השלכתנו לרחוב. דפוס התנהגותו החוזר ונשנה בהשלכתנו לרחוב היה צריך להדליק אצלך נורה אדומה, אם זו לא אלימות כלכלית אז מה כן?

שולי הפך את עורו בחודשים האחרונים. כשאמרתי לך 20 אלף ש"ח לא ידעתי שהוא לא משלם חשבונות כבר חמישה חודשים 11,500 חוב בחברת הגז ולא שכירות. סה"כ 10,000 שח בחודש וגם לא ידעתי ששוב יחליף את הטלפון ויעלם. כשהוא נתן 20 היינו בטוב וגם רכב הוא החזיק לי, אז היה 20 את זה הסברתי לך כשהיית בביתי שכחת?

כשפצח בזוגיות בעודו נשוי לי עם אחת הבכירות בערוץ 13 הכסף החל להדלל ואת זה גם סיפרתי לך כשהיית בביתי. ובפסח הפסיק לגמרי הכסף מלהגיע.

בת זוגתו הנוכחית של בעלי עובדת בכירה בערוץ 13 וזו הסיבה לפריבילגיה העיתונאית שהוא מקבל ממכם.

לכן אני  בחרתי לא להשתתף בכתבה ואני בספק אם גם תגובתי תכנס.

 

 

תגובת העיתונאית ליאורה גולדנברג -שטרן

התמליל וההקלטה שאתם מפרסים הועברו אליי על ידי שולי רנד כבר בתאריך ה - 18.3.2020. זאת לאחר שרנד עשה ככל שביכולתו למנוע ממני את פרסום העוולה, לטענת אשתו, מיכל, של אי תשלום שכירות לבית בו מתגוררים אשתו וששת ילדיו. בפעם הראשונה, אחרי פניות רבות לתגובה בפרשה, הוא החליט להשיב לי. הוא גם ביקש ממני להאזין להקלטה, כשהוא מבקש ממני, בכל לשון של בקשה, לא לפרסם את תוכן ההקלטה בטענה ש"טומנים לי פח פעם אחר פעם".

קיבלתי את פנייתו של רנד, ואכן לא פרסמתי. כבר אז השימוש בשמי כאיום מצידה של מיכל קומם אותי, במיוחד לאור העובדה שאיני לוקחת צד ושומרת על מקצועיותי בקריירה שנמשכת "רק" 29 שנים. המחויבות היחידה שלי היא כלפי קוראיי.

אגב, זה הזמן לשאול את תוכנית המקור האם באייטם זה הם ינקטו בגילוי נאות ויציינו את הקשר הרומנטי הנוכחי של שולי רנד עם אחת מכוכבות ערוץ רשת?.