המקור, עונה 17, פרק 3: תמלילי השיחות בחקירות שרה נתניהו נחשפים

רביב דרוקר חושף את תמלילי השיחות, מחקירות שרה נתניהו בתיק 4000 | לצפייה בפרק המלא

זמן צפייה: 14:05

תגובת שרה נתניהו: "ההדלפות הפליליות הכוזבות, השקריות, המרושעות והממוחזרות שאתם מפרסמים נחקרו ונקבע שאין בהן דבר וחצי דבר. אבל כמה לא מפתיע שבמקום להודות שבמשך למעלה משלוש שנים ניהלתם אחרי שרה נתניהו ציד אדם ושפכתם את דמה לשווא, אתם ממשיכים לנסות לטפול עליה האשמות שווא מרושעות. הכל כדי להנציח את התדמית הכוזבת והשקרית שאתם כל כך מתאמצים להדביק לה, במסע תקשורתי מגמתי ומתוזמן. איזו צביעות, תתביישו".

מטעמו של שאול אלוביץ' נמסר: "הסכר נפרץ והשטפון של ההדלפות עולה על גדותיו ומזהם את המעט שעוד נותר מהליך משפטי ראוי והוגן. הציבור כבר יודע שאל לו לסמוך על קטעי הדלפות וחלקי תמלילים הלקוחים ממאות אלפי עמודים של מסמכים ועדויות ואשר מוכיחים כפי שטענו באריכות בשימוע, שמר אלוביץ׳ לא עבר את העבירה המיוחסת לו".

מטעמו של זאב רובינשטיין נמסר בתגובה: "למן הרגע הראשון טענו בתוקף כי למר זאב רובינשטיין אין כל קשר לחשדות וכי הוא פעל בתם לב מוחלט ומתוך חברות כנה ואמיתית עם הגברת נתניהו, והסמס ששידרתם הערב רק מוכיחים זאת באופן הברור ביותר.

העיתוי של המסרונים שהצגתם, כמו גם תוכנן הנעדר כל רמז על עניין של מוטיבציה כזו או אחרת מצידו של אלוביץ או ישועה, אל מול הרגולטור, כי אם תוכן המלא הומור, הקרוב המתלוצץ והחברי ובנסיון אמיתי לסייע לאשה שהיא חברה קרובה אל מול תקשורת שהיתה עוינת אותה באופן קיצוני, מעידים כי מדובר היה בפניות תמימות ומצומצמת מצידו של זאב בתם לב מוחלט.

הסמס לא נשלחו בנקודות זמן בהן היה כל עניין לאלוביץ לקדם דבר מה אצל הרגולטור, ההיפך הוא הנכון, וטענה כאילו שנתניהו היה נזקק לאדם שחי מעבר לים לסיוע מול ערוץ תקשורת, כאשר הוא מוקף יועצי תקשורת משלו ואף מצוי לטענת כתב החשדות עצמו עם אלוביץ ואשתו בקשר צמוד, הופך טענה זאת לטענה אבסורדית במיוחד ואף חסרת כל שחר.

מר רובינשטין ידוע לכל מי שמכיר אותו, כאדם חם, טוב לב אנושי ומלא רצון לעזור ולסייע, אלו הן אורחותיו ודרכי חייו, וכאלה היו פניותיו הרנדומליות והמועטות לחבריו ישועה ואלוביץ אך ורק מתוך רצון כנה לסייע לאשה שראה בה חברה קרובה.

יודגש, וכך עולה באופן מובהק גם מן הראיות בתיק, כי למר רובינשטיין לא היתה כל ידיעה בדבר מגמות או תוכניות אחרות במשרד התקשורת, וממילא לא היה לו כל קשר אליהן בכל דרך.

המדובר בפניות לסייע לחברה במצוקה, בפרסום של פעולות צדקה שעשתה או עניניים אחרים כפי שנהוג כל יום בממשקים השונים מול כלי תקשורת בכל הנוגע לאדם פרטי כשרה נתניהו, וזו בלבד.

ראוי להעיר כי הדברים משתלבים בראיות באופן מובהק וחד ערכי והכל כפי שהבאנו בהרחבה במסגרת השימוע וצר לנו על שירבובו מראש של מר רובינשטיין לתוך כתב החשדות. אנו סמוכים ובטוחים כי במועד ההחלטה, יוצא מר רובינשטיין מעניין זה, ולא יוגש נגדו כל כתב אישום