המקור - מאחורי הקלעים של רשות השידור

רביב דרוקר בתחקיר: האם כספי האגרה שלנו זרמו לכיסים פרטיים? איך הפך השידור הציבורי בטלוויזיה למקום שעובדיו אינם גאים בו?

זמן צפייה: 51:03

תגובות לתחקיר

יוני בן מנחם: "פגישתי עם חיים כהן הייתה במסגרת עבודתי. הדברים שאתם טוענים שכביכול אמרתי לחיים כהן לא היו ולא נבראו. מדובר בשקר נבזי שמפיצים גורמים אינטרסנטים".

זליג רבינוביץ': "כפי שבערוץ 10 יש חברויות, כך גם ברשות השידור. יענקלה ואחרים היו ויהיו חבריי גם בעתיד. לעניין חיים כהן, אני מכחיש את טענותיו כפי שהצגתם בפניי. את כהן פגשתי פעם אחת ויחידה בחיי למשך כרבע שעה. צר לי על כהן שציפה ככל הנראה שבפגישה זו תחודש תוכניתו בערוץ הראשון, אך כנראה התאכזב כי היה עליו לעבור ולהיבחר כאחד האדם בדרכים שהיו מקובלות ברשות השידור".

יואב גינאי: "למרות ש'נפגשים בשישי' לא שודרה בפריים טיים, היה הרייטינג הממוצע שלה גבוה באופן מובהק מהרייטינג הממוצע של תוכניות פריים טיים מרכזיות ואהובות. המלצותיהם של אנשי התוכן בוועדת ההתקשרויות נעשו כולן לאחר דיון מקצועי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הסגל גיל שפר
ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הסגל גיל שפר | צילום: משה מילנר, לע"מ

יעקב מנדל: לעניין תכניתו שלו עצמו - "הגשתי הצעה ועברתי את כל ההליכים והועדות הרלוונטים ברשות השידור".
לעניין מעורבות של חברת רובירה בתכנית "מירה נט" - "לא אני טיפלתי בפרטים ואני לא בקיא ומעורב, יש לפנות לבני טל מנדל".

טל מנדל: "אני מאשר קבלת התשלום הנ״ל בעבור עבודה שעשיתי בפועל מול העורך הראשי".

גיל שפר: "הנתונים המופיעים בפנייתך אינם נכונים ומטעים. כל פעילותי נעשתה כדין".

מדוברות הסוכנות היהודית נמסר בתגובה: "בכל פעם בה נעשתה התקשרות עם חברת אליס הפקות, הדבר נעשה באמצעות ועדת מכרזים שבא מעולם לא ישב יהודה שרף. אין לסוכנות מידע על התקשרות בין חברת אליס הפקות ובין מר איל שרף".

ממשרד ראש הממשלה נמסר: "תכנית הנבירה בחיי נתניהו בהנהגת הכתב לענייני נתניהו לא יודעת גבולות. היא מונעת משנאה ורדיפה חולנית שמעבירה את מערכת ערוץ 10 על דעתה. הקו הפוליטי הבוטה שבו נוקטת מערכת חדשות 10 נגד ממשלת הליכוד בראשות נתניהו, והאופן שבו מטפחת ומהללת כל יריב פוליטי אפשרי לנתניהו - לא נעלם מעיני הציבור הישראלי שמזהה את האינטרסים הזרים של חלק מכלי התקשורת וערוץ 10 בתוכם".