המקור: תיק אלנבי 40 נפתח

העדויות המלאות מפרשת אלנבי 40 נחשפות לראשונה. "איך הברמנים נתנו לזה לקרות? אני הייתי כמו אחותם", מספרת הבחורה מהפרשה שהסרטונים ממשיכים לרדוף אותה. הפרק המלא לצפייה ישירה

זמן צפייה: 46:24

עו"ד ליאור אפשטיין, בשם בעלי מועדון אלנבי 40: "השאלה אינה מה מספר אדם אלא באיזה כלים ניתן לבדוק זאת. או למעשה כמה עוד כלים נדרשים כדי להיווכח שאין להחליף בין כאב, קושי, זעקה לעזרה ואמינות. חשבנו שדי בזיגזוג הגרסאות, ושינוי בשרשרת של הטענות, ביחד עם הממצאים של המשטרה וההחלטות של הפרקליטות כדי להבהיר עד כמה מופרכים הדברים.

"על כן במקום התנצחות בינינו, נודה לכם אם פשוט תציגו את הפוסט בפייסבוק המזמין לאירוע ואת תגובת המספרת יומיים לפני המסיבה. כדי שדי יהיה בתמונה אחת להסביר גם את עומק הכאב וגם שהדברים המתוארים בשאלותיכם התרחשו מחוץ לעולם המציאות הפיזית ובפועל לא קרו מעולם".

תגובת הפרקליטות לעניין המאמצים להורדת הסרטונים: "מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה אינה מנטרת את הרשת, אלא נוקטת בפעולות משפטיות במקרים של הפרת חוק המדווחת לה ע"י רשויות החקירה והביטחון. כך נעשה גם בפרשה זו בשלוש הזדמנויות שונות, למרבה הצער נוכח ההד הציבורי הרב בפרשה, הסרטונים שבים וצצים מידי פעם במקומות שונים. בעקבות פנייתכם, הפרקליטות שבה ופנתה להסרת הקישורים".

משטרת ישראל: "החקירה התנהלה במקצועיות ולוותה על ידי הפרקליטות. התיק עבר לעיון הפרקליטות לצורך החלטה על המשך ההליך ועל כן אין באפשרותנו להרחיב".