המקור: גור לך

ישראל רוזנר מביא תיעוד מתוך תיק חקירה שמסעיר את חסידות גור: איומים, השתלת סמים, ואלימות קשה. מה קורה לזוג שמבקש להינשא ומכעיס את הממסד הרבני בחסידות?

זמן צפייה: 52:36

ישראל רוזנר מביא תיעוד מתוך תיק חקירה שמסעיר את חסידות גור: איומים, השתלת סמים, ואלימות קשה. מה קורה לזוג חני ופנחס וילר שמבקש להינשא ומכעיס את הממסד הרבני בחסידות?

וגם - המשך לכתבת "האזרח מני" על מני נפתלי (ברוך קרא) ששודרה לראשונה בינואר 2017

והמשך לכתבת  "הנס של מוזס" (איתי רום)

תגובות לכתבת גור לך – על הזוג וילר

תגובת אלעזר ויגדרוביץ':
המסר הראייתי שעליו נשען כתב האישום – רעוע.
מר ויגדרוביץ' כופר במיוחס לו ועניינו יתברר כמקובל בבית המשפט.

תגובת ישראל אמסלם:
ספק אם העבירה של שפיכת חומר מצחין המיוחסת למר אמסלם עולה כדי תקיפה סתם. מדובר בעבירה מהמדרג הנמוך ביותר.
לגבי האירוע בשווייץ – סיפור שקרה או לא קרה, על כך בדיוק מתנהל בימים אלה משפט.

תגובות לכתבת הנס של מוזס

תגובת ח"כ מוזס:
פעילותו של חבר הכנסת מוזס בכנסת לא נגעה מעולם ובכל צורה שהיא בעניינים הנוגעים לפעילות החברה. חבר הכנסת פעל ופועל ימים כלילות כדי לסייע בפתרון למצוקת הדיור בישראל בכלל ובמגזר החרדי בפרט ואין כל שחר לקשר כלשהו בין פעילותו זו ופעילות החברה.
בתביעה שהתנהלה לפני זמן רב נמחקו הטענות הנוגעות למעורבות כלשהי של חבר הכנסת מוזס בעסקה בין עו"ד נס לבנו של ח"כ מוזס כבר בשלב הראשוני של הדיונים.

תגובת שלמה נס:
לשלמה נס הייתה אך ורק כוונה ציבורית חיובית ומיטיבה כאשר לתוצאה הלא טובה גרמו – א) נוכלותו של ח"כ מוזס כפי שנתגלתה בבתי המשפט שבהם הוא נתבע על ידי שלמה נס. ב) נאיביות של שלמה נס שהניח שכמוהו גם כוונתו של ח"כ מוזס היא אך ורק למען הציבור החרדי – עובדה שהתגלתה כטעות פטאלית. כאשר ח"כ מוזס הצהיר שהוא יפעל בכנסת למען פתרון מצוקת הדיור של החרדים – הדברים כוונו אך ורק לאספקטים הציבוריים ובתוקף תפקידו ומעמדו בציבור החרדי.