האם זו "הילדה הכי יפה בעולם"?

אנסטסיה קאנזבה, דוגמנית בת 6 מרוסיה הוכתרה לילדה "היפה ביותר בעולם" ועתידה לרשת את מקומה של הדוגמנית הצרפתיה טאיל'ן בלאנדאו

זמן צפייה: 00:12

אנסטסיה קאנזבה בת ה-6 הפכה לאחרונה לסנסציית רשת, לאחר שצברה כ-522,000 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה וזכתה לכינוי "הילדה הכי יפה בעולם".

אנסטסיה קאנזבה
אנסטסיה קאנזבה | צילום: אינסטגרם

אנה, אמה של אנסטסיה מתחזקת באדיקות את חשבון האינסטגרם של בתה, בו שיתפה תמונות כבר ב-2015, כשאנסטסיה הייתה רק בת 4 ומקפידה להעלות צילומים של בתה מתצוגות אופנה ומקמפיינים שונים.

צילום: חשבון האינסטגרם של אנסטסיה
צילום: חשבון האינסטגרם של אנסטסיה

דוגמנית הילדים כחולת העיניים, מככבת בקמפיינים בעיקר ברוסיה ונחשבת כיורשת העצר של הדוגמנית הצרפתיה טאיל'ן בלאנדאו, שהוכתרה לפני כעשור לילדה היפה ביותר בעולם, לאחר שהשתתפה בקמפיין של המגזין "ווג" בגיל 6 בלבד.

טאיל'ן בלאנדאו בקמפיין ''ווג''
טאיל'ן בלאנדאו בקמפיין ''ווג''

תמונותיה של בלאנדאו שפורסמו במגזין "ווג" ב-2011 עוררו סערה גדולה ונתפסו בעיניי רבים כפרובוקטיביות ובעלות אופי מיני, אך ייתכן וסללו את דרכה בעולם הדוגמנות, שכן לאחריהן השתתפה בתצוגות אופנה של ז'אן פול גוטייה והופיעה בשער מגזין צרפתי יוקרתי שכינה אותה "קייט מוס החדשה".

כיום, בגיל 18 בלאנדאו מצליחה גם "במגרש של הגדולים" והשתתפה לאחרונה בתצוגת האופנה של המעצב מייקל קורס בשבוע האופנה בניו יורק ובתצוגת האופנה של דולצ'ה & גבאנה בשבוע האופנה במילאנו.

טאיל'ן בלאנדאו כיום
טאיל'ן בלאנדאו כיום

מקור הידיעה

Banner_MoreVirals

ספינה נטושה ובה שלדי אדם נסחפה לחופי יפן

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-2280' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_nydf8fqg' duration='22'']

"אם לא תפסיק - אתן לך מכות": הראפר דרייק קטע הופעה בגלל גבר שהטריד נשים

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-2215' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7qs9w4of' duration='26'']