"תמיד גרם לנו לחייך" : סיפורו של בן ה-7 שנרצח בפיגוע בברצלונה

"זכינו בכך שהיה לנו אותו בחיינו" - ג'וליאן קדמן בן ה-7 שנעדר מיום הפיגוע בברצלונה אותר היום ללא רוח חיים

זמן צפייה: 02:43

ג'וליאן קדמן, ילד בן 7 מאוסטרליה שנעדר מאז חמישי האחרון הוא אחד מ-14 ההרוגים בפיגוע הדריסה הקטלני שאירע בשדרות הרמבלאס בברצלונה.

אנדרו, אביו של ג'וליאן קיבל היום את הבשורה המרה מהמכון לזיהוי פלילי בברצלונה, לאחר שהגיע אמש מאוסטרליה לברצלונה לאתר את בנו שנעדר ולבית החולים בו נמצאת האם ג'ום.

ג'וליאן הגיע לעיר יחד עם אמו לרגל חתונה של אחייניתה, והשניים נפגעו בפיגוע הדריסה כאשר האם נפגעה מהטנדר ופונתה באורח בינוני לביה"ח כאשר שני רגלייה נשברו.

ג'וליאן קדמן
ג'וליאן קדמן

"גוליאן היה אהוב ונערץ על ידי משפחתו, היה אנרגטי ומצחיק, ותמיד גרם לכולם לחייך" כך נכתב בהצהרה שפורסמה על ידי משרד החוץ האוסטרלי, ששתף את דברי משפחתו.

"רצינו להודות לכל אלו שסייעו בחיפושים אחר ג'וליאן, טוב הלב שלכם היה יוצא מהכלל בזמן כה קשה, אנו מתפללים עבור משפחות האנשים שנפגעו" המשפחה מסרה בהצהרתה.

שעות לפני שנפרד באופן טרגי מאמו, ג'וליאן צולם על ידי אמו מחוייך.

תמונתו האחרונה של ג'וליאן, שעות לפני הפיגוע
תמונתו האחרונה של ג'וליאן, שעות לפני הפיגוע

הבוקר התקיימה תפילה המונית לזכר הנפגעים בפיגוע בכנסיית הסגרדה פמיליה, שם תכננו המחבלים מארגון דאע"ש לבצע פיגוע ראווה באמצעות מטעני נפץ גדולים ולמעשה לנפץ את אחד מסמליה המוכרים ביותר של ספרד.

"מתוך 12 אנשים עצרנו 4, 5 מתו וזיהינו 3 נוספים. הם תכננו לבצע פיגוע חמור יותר עם חומרי נפץ רבים מתוך שאיפה לגרום לנזק רב הרבה יותר" אמר היום ג'וזף לואיס טרפרו, מפקד משטרת קטלוניה.

חקירת האירוע עדיין נמשכת, אך ישנו מצוד אחר אחד החשודים שנמלט ככל הנראה לצרפת.