פיירפוקס 4: לא לפני 2011

פיתוחו של פיירפוקס 4, העדכון הגדול לדפדפן של מוזילה, אינו עומד בלוח הזמנים

בטא של פיירפוקס 4
בטא של פיירפוקס 4 | צילום: יח"צ

 

תאריך ההשקה המשוער של פיירפוקס 4 נדחה באופן רשמי לתחילת שנת 2011. לוח הזמנים של הדפדפן, כפי שמפורסם בעמוד שיתוף במוזילה, עודכן כדי להציג את התאריכים החדשים: גרסת בטא שביעית בתחילת חודש נובמבר, ולאחר מכן שלוש גרסאות בטא נוספות לפני סוף השנה, כשגרסת ה- release candidateשל הדפדפן צפויה לצאת בתחילת שנת 2011.

 

על פי הלוח הזמנים המקורי, הדפדפן המוגמר של פיירפוקס 4 היה אמור לצאת בסוף חודש אוקטובר. לוח זמנים זה נקבע לפני מספר חודשים. אלא שלוחות הזמנים של מוזילה גמישים ונזילים, כך שהזזת הצפי לדפדפן המוגמר לא היתה מפתיעה. עם זאת, יש לציין שאיש לא חשב שמדובר יהיה בדחיה ארוכה כל כך. עתה, משנראה כאילו הציפיה לפיירפוקס 4 עשויה להתארך ולהמתח על פני שלושה חודשים נוספים, משתמשים רבים שחיכו לגרסה החדשה של הדפדפן אינם מרוצים.

 

החדשות הטובות הן שגרסת הבטא הנוכחית יציבה מאד, לפחות על פי בדיקות, והיא מלוטשת מספיק כדי שתוכלו להשתמש בה על בסיס יומיומי. אם אתם מרגישים נועזים במיוחד, אתם מוזמנים להוריד את הבטא האחרונה של פיירפוקס 4. הפיצ'רים החדשים, כמו עדכון ממשק המשתמש, מרחיבים את התמיכה בסטנדרטים חדשים כמו HTML5 ו-CSS 3. התמיכה המשופרת מאד בג'אווה סקריפט הופכת את הבטא הזו למומלצת מאד, גם תמורת הסיכון הקטן שבקריסת הדפדפן.

קרדיט

 

 

הפוסט פורסם במקור בבלוג WebMonkeys והוא תורגם לעברית תחת רשיון cc by sa, קריאייטיב קומונס ייחוס-שיתוף זהה