בקרוב: עדכון משמעותי למערכת ההפעלה של האייפון

עדכון 4.1 עבור מערכת ההפעלה הניידת של אפל צפוי להעניק יציבות ותאימות למכשירי האייפון 3G, לתמוך בליין הנגנים החדש שצפוי להחשף בחודש ספטמבר, להטמיע את מערכת ההפעלה החדשה באייפד ולתמוך במוצר חדש ואלמוני שטרם נחשף

אייפון 4
אייפון 4 | צילום: flickr, cc-by, Jorge Quinteros

השקתה של iOS בגרסתה הרביעית הוסיפה חידושים רבים למערכת ההפעלה הניידת של אפל, בינהם תמיכה בריבוי משימות, תמיכה בתצורת ספריות ושינויי ממשק רבים. אף על פי כן, ההשקה הייתה רחוקה מלהיות מושלמת. בעיית האנטנה חשפה אלגוריתם מוטה לתצוגת האנטנה במכשירי האייפון ובעיית אבטחה שאיפשרה לפרוץ את המכשיר באמצעות הורדת קבצי PDF למכשיר.

מרבית התקלות כבר תוקנו באמצעות עדכונים ששיחררה אפל בשבועות האחרונים אך בעיה אחת טרם טופלה. משתמשי האייפון מדגם ה-3G מדווחים כבר מתחילת דרכה של מערכת ההפעלה הרביעית על איטיות רבה ואינספור תקלות. אלו צפויים לזכות למענה בעדכון הבא של מערכת ההפעלה שתתמקד בין היתר ברמת התאימות עבור דגם ה-3G. כך על פי מידע שעולה ממייל תגובה ששלח ג'ובס לאחרונה למשתמש שפנה אליו בנושא.

יחד עם זאת, מידע שנחשף לא מכבר מגלה כי אפל כבר החלה לבדוק את גרסתה הבאה של מערכת ההפעלה iOS על גבי מכשירי אייפוד טאצ' מדגם חדש, אייפד, ומכשיר אלמוני נוסף שטרם נחשף על ידי החברה (?iTV).

ניתוח מעמיק יותר בנתוני הבדיקה של מערכת ההפעלה חושף כי יתכן ואפל אכן שוקדת על השקתו של אייפד בדגם חדש. מידע רב כבר הודלף במהלך השבועיים האחרונים המצביע על אפשרות שכזו שצפויה להתרחש כבר בכנס המוזיקה הקרוב שתקיים אפל בחודש הבא.

כנס המוזיקה של אפל מתקיים באופן מסורתי במהלך חמש השנים האחרונות בתחילת חודש ספטמבר ונוהג לחשוף את ליין הנגנים החדש של החברה. בשנה שעברה התקיים הכנס ב-9 לספטמבר, אך שמועות אחרונות מתייחסות לאפשרות כי השנה תקיים החברה את הכנס רק לקראת אמצע חודש ספטמבר. אפל טרם שלחה הזמנות לאירוע המתוכנן אך נוהגת לעשות זאת בטווח של שבוע עד שבועיים לפני קיום האירוע.

 

הפוסט פורסם במקור בבלוג MaCoverage, ומובא תחת רישיון CC by sa.