מיקרוסופט מכריזה על חידוש השותפות עם HTC הטיוואנית

ניק פרקר, בכיר במיקרוסופט, הודיע כי שתי החברות צפויות להדק את הקשר ביניהן, ואישר כי השנה יושקו מכשירי חלונות בעלות נמוכה במיוחד: "דברים חדשים בדרכם אלינו, ויש הרבה סיבות טובות להתרגש"

Windows Phone של HTC
Windows Phone של Htc | צילום: יח"צ
צילום: סטודיו נענע10

בצל ההדלפות החוזרות ונשנות אודות מכשיר ה-W8 שאמור להיות השחקן הראשי עמו תחזור יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC לשוק מכשירי ה-Windows Phone, הודיע שלשום (חמישי) ניק פרקר, בכיר במיקרוסופט, כי שתי החברות צפויות להדק את הקשר ביניהן. במקביל, אישר פרקר כי השנה יושקו מכשירי חלונות בעלות נמוכה במיוחד.

 

מאז הושק HTC Windows Phone 8X בספטמבר 2012, לא ביצעה היצרנית הטיוואנית השקה נוספת בזירה זו, ככל הנראה בעקבות מאמצי השיווק הגדולים של מכשירי האנדרואיד מסדרת One. זה זמן רב שהשמועות מדברות על גרסת חלונות של מכשיר הדגל האנדרואידי, ולאחרונה הן אף קיבלו אישור מצידו של המדליף הנודע evleaks@.

 

במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה במסגרת תערוכת Computex 2014, התייחס ניק פרקר לשיתוף הפעולה בין שתי החברות: "אוכל רק להגיד שמיקרוסופט תמשיך לשמור על מערכת יחסים טובה עם HTC. דברים חדשים בדרכם אלינו, ויש הרבה סיבות טובות להתרגש".

 

Windows Phone ב-200 דולר בלבד

פרט לקשר המתחזק בין מיקרוסופט ו-HTC, סיפר פרקר על כוונתן של כמה וכמה יצרניות דוגמת Prestigio, InFocus ו-Yezz להשיק כבר השנה מכשירי Windows Phone בעלי תג מחיר שיכול אף להגיע ל-200$ בלבד. מדובר במגמה חיובית מבחינתה של מיקרוסופט: למעשה, מדובר בדיוק במגמה שזו קיוותה לעורר עם השקתה של Windows Phone 8.1.