גוגל מאחדת צ'אט ו-SMS יחד תחת אפליקציית Hangouts

העדכון החדש יציג את כל ההודעות תחת איש קשר אחד, כאשר ניתן יהיה לבחור האם אתם מעוניינים לשלוח לאיש קשר הודעת צ'אט או הודעת SMS רגילה

Hangouts
Hangouts | צילום: יחצ
צילום: סטודיו נענע10

ענקית החיפוש גוגל הודיעה אמש (ב') כי תחל להפיץ גרסה חדשה לאפליקציית המסרים המידיים Hangouts בימים הקרובים. עדכון הגרסה 2.1 יאפשר את איחודן של הודעות ה-SMS והצ'אט המגיעות דרך האפליקציה כך שתופענה תחת איש קשר יחיד.

האפשרות לקבל הודעות טקסט (SMS) דרך אפליקציית הצ'אט Hangouts במכשירים מבוססי אנדרואיד נוספה עוד באוקטובר האחרון, אולם מהר מאוד נתגלה כי ההודעות שמקבלים משתמשים מאנשי קשר הופרדו לחלונות צפיה שונים עבור הודעות שנשלחו ספציפית מהאפליקציה והודעות טקסט רגילות.

 

העדכון החדש יציג את כל ההודעות תחת איש קשר אחד, כאשר ניתן יהיה לבחור האם אתם מעוניינים לשלוח לאיש קשר הודעת צ'אט או הודעת SMS רגילה. כדי להבחין בהבדל בין שני סוגי ההודעות, אלו יבודלו בחלון המשתמש באמצעות צבעים (ירוק ולבן). בנוסף, תאפשר גוגל לבצע הפרדה בין סוגי הודעות, כך שמי שכבר התרגל לשלוח הודעות SMS וצ'אט בחלונות נפרדים עבור אנשי קשר יחידים, יכול להמשיך בנוהג זה גם בעתיד.

 

בנוסף לאיחוד ההודעות תחת אנשי קשר, ביצעה גוגל שינויים באופן בו מוצגים אנשי הקשר באפליקציה. החל מעדכון 2.1, ניתן יהיה לצפות ברשימת אנשי הקשר עימם אתם מצ'וטטים דרך Hangouts, כאשר רשימה נפרדת תציג את אנשי הקשר האחרים הקיימים ועימם התכתבתם רק באמצעות הודעות טקסט. בגרסה החדשה תוכלו למקם גם וידג'ט על מסך הבית, דרכו תוכלו לצפות בהודעות אחרונות שנשלחו.

 

להורדת אפליקציית Hangouts - לחצו כאן

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"