דיווחים: סמסונג תציג את שעון ה-Galaxy Gear 2 בתערוכת MWC

על פי הדיווח, הדגם החדש של השעון החכם יכיל מסך OLED גמיש, וייתן מענה לכל הבעיות שהועלו על ידי הצרכנים עד כה

Galaxy Gear
Galaxy Gear | צילום: יחצ
צילום: סטודיו נענע10

סמסונג לא מרימה ידיים: לאחר האכזבה היחסית משעון ה-Galaxy Gear שהציגה בספטמבר האחרון וקיבל ביקורות שליליות, מקורות בתעשיה טוענים כי החברה תציג כבר בתערוכת MWC את דור ההמשך לשעון החכם, ה-Galaxy Gear 2. על פי הדיווח, הדגם החדש יכיל מסך OLED גמיש ויטפל בבעיות שהועלו על ידי הצרכנים - ממשק בעייתי והתממשקות עם מעט מאד מכשירים.

המדיה הקוריאנית טוענת כי השמועות הללו מבוססות על דבריהם של כמה וכמה מקורות, ביניהם גם מקור אנונימי המקורב לסמסונג ואנליסט בכיר. חשוב לציין כי ההכרזה על Galaxy Gear 2 לא תבטל את הכרזתו של מכשיר ה-Galaxy Band שעתיד גם הוא להופיע לראשונה ב-MWC.

המקורות גורסים כי בתערוכה שתתקיים בברצלונה בסוף חודש פברואר, תציג סמסונג את שני המוצרים הלבישים - גם את השעון החכם Gear 2 וגם את רצועת ה-Band שתדע למדוד דופק ולחץ הדם ותשמש ככלי עזר למתאמנים. מהלך זה איננו מפתיע בהתחשב בעובדה שעל פי דיווחים אחרים, חברת LG היריבה מתכננת גם היא לחשוף שני מוצרים דומים.

כרגע יש לקחת בערבון מוגבל את השמועות הללו, מכיוון שסמסונג עצמה טרם התייחסה באופן רשמי לדברים. פרטים נוספים יגיעו ככל הנראה לקראת תערוכת MWC. אותנו מעניין לראות כיצד יגיב הקהל לדור החדש של השעון, חמישה חודשים בלבד לאחר עלייתו של הדגם הראשון למדפים. (מקור - Android Authority)

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"