שמועה: גלקסי S5 יאובזר במסך Super AMOLED בגודל 5.25 אינץ'

מקורות בקוריאה הדרומית טוענים כי סמסונג החלה בייצור המוני של מסכי OLED בגודל 5.25 אינץ', המיועדים למכשיר הדגל הבא שלה

סמסונג
סמסונג | צילום: יחצ
צילום: סטודיו נענע10

ממשיכה להגדיל: מקורות בקוריאה הדרומית טוענים כי סמסונג החלה בייצור המוני של מסכי OLED בגודל 5.25 אינץ', אותם היא מייעדת בעבור מכשיר הדגל הבא שלה - Galaxy S5. בהשוואה למכשיר הדגל הנוכחי, מדובר בהגדלה פיזית של 0.25 אינץ' ותוספת של 119 פיקסלים נוספים לכל אינץ', מאחר ורזולוציית התצוגה תהיה QHD 2K.

 

עם השקתו של מכשיר הדגל בתחילת השנה הבאה כפי שטוענות השמועות, תהיה סמסונג בין היצרניות הראשונות אשר מציגות מסך ברזולוציית 2K. עד כה, היו אלו היצרניות הסיניות שמיהרו להציע מסך שכזה, אולי בכדי לזכות בעוד קצת תשומת לב. רזולוציית ה-QHD 2K מציעה פריסת פיקסלים של 2560X1440, שעל מסך בגודל 5.25 אינץ' תיצור צפיפות מרשימה מאד של כמעט 560ppi.

 

בנוסף, חדשות אלו מאשרות שיחד עם מכשיר הדגל החדש תמשיך סמסונג לדבוק בטכנולוגיית ה-OLED שאפיינה את מכשירי השוק הגבוה שלה בשנים האחרונות. בניגוד לשמועות, מספרים המקורות גם על המשך השימוש במטריצת PenTile, שנחשבת פחות מדויקת ממטריצת ה-RGB אשר מאפיינת בעיקר את מסכי ה-LCD.

 

בעבר הצליחה סמסונג להגדיל את המסכים מבלי שיהיה לה צורך להגדיל את מימדיו של המכשיר עצמו. הפעם הדבר עשוי להיות מעט קשה יותר, כך שניתן לצפות כי Galaxy S5 יהיה רחב וארוך יותר מקודמו. (מקור - Pocketnow)

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"