שמועה: אפל מתכננת להשיק את שעון ה-iWatch באוקטובר

לפי הדיווח, השעון החכם יושק יחד עם הדור הבא של האייפון. טרם הוחלט מה יהיה גודלו של מסך השעון

שעון חכם אילוסטרציה
שעון חכם אילוסטרציה | צילום: shutterstock
צילום: סטודיו נענע10

לפי שמועות חדשות המגיעות מהאתר הסיני Ctech, הידוע כמקור אמין בכל הנוגע למוצריה של חברת אפל, שעון ה-iWatch ייחשף לראשונה באוקטובר 2014 יחד עם הדור הבא של מכשיר ה-iPhone, או מעט לאחר מכן. באפל, כך עולה מן הדיווח, עוד לא החליטו מה יהיה גודלו של המסך וכבר עכשיו נבחנים מספר דגמים עם מסכים בגדלים שונים.

 

המקור מוסיף ומספר כי השעון יצוייד בסוללת 100mAh, נתון מעט תמוה בהשוואה למוצר הראשון של סמסונג בקטגוריה הזו, Galaxy Gear, שמגיע עם סוללה בקיבולת 315mAh. אולם, אפל עשויה להשיק יחד עם השעון שלל מטענים

אלחוטיים שיבוססו על הפצת אנרגיה באמצעות גלים מגנטיים (כמו שסמסונג מתכננת גם היא). המטענים הללו יותאמו לרכבים ולסביבות יום-יומיות נוספות, והם אלו שאמורים לאזן את בעיית הסוללה הצנומה שתאפשר לאפל להשיק מוצר דק וקל יותר משל המתחרים.

 

המקור מודיע כי אף שההשערות נראות מאוד מבטיחות, יש לקחת לעת עתה את כל הדיווחים בעירבון מוגבל. מאפייניו של השעון משתנים לעיתים קרובות, ואפילו אפל בעצמה עוד לא יודעת כיצד ייראה המוצר המוגמר שיוצג בשנה הבאה. אין ספק שבתוך עשרה חודשים יכולה החברה לשנות תכניות מן הקצה אל הקצה. (מקור - PhoneArena)

 

 פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"