שמועה: טאבלט הנקסוס 8 יושק בשיתוף פעולה בין גוגל ו-LG

על פי ההערכות, יכלול מסך בגודל 8.3 אינץ', מעבד מרובע ליבות ומצלמה אחורית בעלת חיישן 5 מגה פיקסל

נקסוס 7 החדש
נקסוס 7 החדש | צילום: יחצ
צילום: סטודיו נענע10

נראה כי שיתוף הפעולה בין גוגל ו-LG נמשך: משמועות חדשות עולה, כי הן אכן עובדות יחדיו על טאבלט 8 אינץ' חדש שיצטרף למשפחת הנקסוס. המוצר החדש נושא כעת את שם המודל LG V510, אך בעת השקתו עשוי הוא להיקרא נקסוס 8.

אין זו הפעם הראשונה בה מוזכר דגם ה-LG V510 כטאבלט הנקסוס 8 של גוגל ו-LG ושמועות בנושא עלו עוד בחודש אוקטובר, עם חשיפתו של מסמך של חברת LG למכשיר שעבר תהליכי אישור לרכיב הבלוטות' 4. מאוחר יותר, זכינו לראות בפרסומת של גוגל עצמה תמונה חטופה של מכשיר לא מוכר שהציג את מערכת ההפעלה קיטקט 4.4 ובעל מסך בגודל התואם טאבלט, אך עד היום מידע זה לא אומת.

 

כמו שסמארטפון הנקסוס 5 פרי פיתוחן של שתי החברות מבוסס היה על מכשיר הדגל של LG, הוא ה-G2, כך נראה כי הנקסוס 8 יהיה מבוסס על גרסה של הטאבלט האחרון שהציגה, ה-LG G Pad 8.3. מכאן ניתן לשער כי מפרטו של טאבלט הנקסוס 8 יכיל מסך בגודל 8.3 אינץ' ברזולוציית 1200X1920 ומעבד מרובע ליבות עם 2GB זיכרון RAM, סוללת 4,600mAh ומצלמה אחורית בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל.

 

עדיין לא ברור מתי ואיך תכריז גוגל על המכשיר החדש למשפחת הנקסוסים, אבל אנו ממתינים לו בציפיה רבה. מסקרן אותנו גם לדעת אם גוגל מייעדת אותו להיות המתחרה של האיפד מיני בגרסת הרטינה בגלל גודל המסך שלו המתקרב לגודל המסך של 7.9 אינץ'.

 

הפרטים החדשים בנוגע לנקסוס 8 גורמים לנו להרהר בבחירה של גוגל עם סדרת הטאבלטים החדשה. הנקסוס 10 עדיין זמין למשלוח מהיר (1-2 ימים) דרך אתר החברה, מה שעשוי להעיד כי גוגל אינה עתידה להציג גרסה חדשה לטאבלט בעל המסך הגדול שכה אהבנו, אולם הסתרתו של הטאבלט מדף הבית של החברה באתר Google Play עשויה להעיד אחרת.

האם ל-LG תהיה הצלחה עם טאבלט ממשפחת הנקסוס כמו זו של אסוס עם הנקסוס 7, והאם בכלל יש מקום לטאבלט נקסוס עם גודל מסך של 8 אינץ'? (מקור - evleaks)

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"