סמסונג: נעילת מכשירים לפי איזור מכירתם היתה טעות

החברה לא תסיר את הנעילה לפי אזורים, אך הבהירה כי לאחר שחרור הנעילה ניתן יהיה להשתמש במכשיר עם כל SIM אחר

Note 3
Note 3 | צילום: יחצ
צילום: סטודיו נענע10

לפני כשלושה שבועות הודיעה חברת סמסונג כי הסמארטפונים החדשים מתוצרתה יגיעו עם נעילה אזורית. הודעה זו גרמה לסערה בקרב הצרכנים היות ומאותה עת לא ניתן היה לייבא סמארטפונים של החברה מחו"ל בצורה נוחה (יהיה צורך ב-SIM מקומי כדי לבצע אקטיבציה למכשיר ולשחרר את הנעילה). ההודעה של סמסונג גרמה בנוסף לבלבול רב בקרב הצרכנים, אשר לא הבינו כיצד יעבוד המנגנון החדש, חרף ניסיונותיה החוזרים של החברה להסביר את עצמה.

כעת סמסונג מכירה בכך שהמהלך היה שגוי ובהודעתה הרשמית כתבה:

"אנו מבטיחים כי חווית שימוש חלקה ואיכותית ללקוחותינו היא בראש סדר העדיפויות בחברה. כמובן שאנחנו מתייחסים ברצינות להערות של הלקוחות שלנו. לא ציפינו לכך שנעילת ה-SIM לפי אזורים תגרום לחוסר ודאות. לכן, אספנו וניתחנו את השאלות שהועלו בימים האחרונים. נעילת ה-SIM לפי אזורים תימשך, אך אנחנו בודקים דרכים לשיפור וייעול התהליך למען שביעות רצון הלקוחות.
ננסה לענות על כל השאלות בצורה מספקת, אך אנחנו צריכים עוד קצת זמן. במידה ומשתמשים יתקלו בבעיות בעת נסיון ביטול נעילת ה-SIM, ניתן לפנות לשרות הלקוחות של החברה, שם תינתן תמיכה לביצוע תהליך ההפעלה כדי שהמשתמש יוכל להשתמש במוצר ללא הגבלות".

מההכרזה ניתן להבין כי סמסונג לא ציפתה לבלבול הרב שנוצר עקב הוספת המנגנון החדש, ולכן היא מחפשת דרכים לשיפור המנגנון ולהבהרת עמדותיה. לאכזבתם הרבה של הצרכנים, החברה לא תסיר את הנעילה לפי אזורים ולא מן הנמנע כי היא תיישם את המנגנון גם במוצרים עתידים. חשוב לציין עם זאת כי סמסונג מבהירה שלאחר שחרור הנעילה עם SIM מתאים, ניתן יהיה להשתמש במכשיר עם כל SIM אחר.

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"