אהבה כואבת: חתכה לבין זוגה את הגבריות - בעזרת מזמרה

אישה בשנות ה-20 לחייה חתכה את איבר מינו של בן זוגה, 40, לאחר שפרצה לדירתו באישון לילה. כעת מתנהל קרב גרסאות לגבי שרשרת הארועים שהובילו למקרה המחריד

קורדובה, ארגנטינה: ברנדה ברטיני, 26, חדרה באישון לילה לדירתו של בן זוגה בן ה-40, כשהיא אוחזת בידה מזמרה. דקות לאחר מכן התקשר בן זוגה לשירותי החירום כאשר הוא מדמם בכבדות מאיזור חלציו, לאחר שברנדה כרתה את איבר מינו בעזרת המזמרה. החובשים שהגיעו לזירה פינו בדחיפות את בן הזוג ומבית החולים נמסר כי הוא "מגיב היטב לטיפול". כוחות שיטור שהגיעו לזירה עצרו את ברנדה, שהודתה במעשה במהלך החקירה. בתחילה ברנדה לא סיפקה תשובה לשאלה שהטרידה את החוקרים - מה גרם לה לעשות את שעשתה.

הנאשמת בתקיפה: ברנדה ברטיני, 26

בתחילת השבוע, קורבן התקיפה מסר כי הפציעה הקשה נגרמה עקב "משחק מין שהשתבש". עורך דינה של ברנדה דווקא מסר גירסה שונה לחלוטין, לטענתו, התקיפה אירעה מתוך הגנה עצמית לאחר שבן הזוג ניסה לתקוף אותה מינית בעצמו. עורך דינה של ברנדה טען כי בן הזוג גרם לברנדה להגיע לדירתו באישון לילה - שם ניסה לאנוס אותה.

בן זוגה של ברנדה לאחר התקיפה

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על מקרה כזה, כזכור, בשנת 1993 לורנה בוביט חתכה את איבר מינו של בעלה, זרקה אותו בשדה סמוך - והתקשרה לשירותי החירום להתוודות על שעשתה. 18 שנים אחרי המעשה שעשתה לורנה בוביט, אישה נוספת בארה"ב שכפלה את המעשה המזעזע שעשתה:

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-2270' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_mfdtxvks' duration='389'']

מקור הידיעה