נחטפה ושוחררה כי היא אמא: מה בדיוק קרה שם?

"כאשר לקונה נמאס מהבנות הוא מוכר אותן הלאה או מאכיל בהן את הנמרים שלו" -הדוגמנית שנחטפה מספרת על הזוועות

קלואי איילינג, דוגמנית בריטית בת 20 ואמא לילד, נחטפה והוחזקה בדירת מסתור באיטליה במשך שישה ימים על ידי אדם שהתכוון למכור אותה ברשת האפלה ('דראקנט').

קלואי ובנה בן השנתיים

הכל החל כאשר קלואי הוזמנה ליום צילומים במילאנו על ידי לוקאס הֶרבָּה, פולני המתגורר במרכז אנגליה. היא טסה למילאנו ב-10 ליולי לאחר שסטודיו הצילומים המזויף של לוקאס יצר קשר עם הסוכן שלה.
לוקאס התחזה לצלם וביקש ממנה להגיע לכתובת בה כביכול נמצא הסטודיו. כאשר הגיעה קלואי לאותה כתובת ליד התחנה המרכזית במילאנו היא הותקפה וסוממה. בזמן שלא הייתה בהכרה היא הופשטה, נאזקה ופיה נחסם בנייר דבק.

לוקאס הרבה, אחד החוטפים

בעודה מסוממת, דחפו החוטפים את קלואי לתוך מזוודה, הניחו אותה בתא מטען ונסעו לכפר בורגיאל הסמוך לעיר טורינו, המרוחקת ממילאנו כ-190 קילומטרים.
"הבנתי שאני בתא מטען כשידיי ורגליי קשורות ופי חסום", מספרת קלואי ומוסיפה שהרכב עצר כמעט כל 45 דקות בגלל הצעקות והתזוזות שלה בתא המטען. לטענתה היו במקום לפחות 5 חוטפים, כולל לוקאס.

תא המטען בו הייתה כלואה בזמן הנסיעה לכפר

קלואי נאזקה לשידת עץ כבדה בבית קטן בכפר המרוחק בצפון איטליה. היא ישנה בשק שינה על הרצפה, ולפי עדותו של לוקאס הוא קיים איתה יחסי מין. כשנשאל לוקאס למעשיו על ידי בעל הבית בכפר הוא ענה שהוא "צייר המחפש השראה", והוא "מצא את הנקודה המושלמת".

הבית בו הוחזקה קלואי במשך שבוע. ''מצאתי את הנקודה המושלמת''

לאחר שהושלמה החטיפה התקשר לוקאס לסוכנות הדוגמנות בה עבדה קלואי והציב לה תנאי באם לא ישולם הכופר בגובה 352,000 דולר עד ה-16 ביולי, תועמד קלואי למכירה פומבית 'ברשת האפלה'. לוקאס פרסם תמונות של קלואי כשהיא קשורה וללא חזיה ולצידן פרטים יבשים כמו מדינת מוצא, מידות גוף וגיל.
באחד הצילומים נראית קלואי לבושה בבגד קטיפה, מסוממת ושוכבת על הרצפה בזמן שהשד השמאלי שלה חשוף. החוטפים אף הגדילו לעשות והניחו את בטנה 'כרטיס ביקור' המציין ש"ניתן לארגן משלוח".

''מודעת המכירה'' של קלואי ברשת האפלה. ייתכן והתמונה נלקחה מסרט פורנו

לוקאס ושאר החוטפים פעלו בארגון "המוות השחור", אותו חוקרת משטרת האיחוד האירופי במשך זמן רב. הארגון מתייחס לקורבונותיו כחפצים לכל דבר ומתרברב בכך שהוא יכול "לחטוף כל מטרה לכל צורך".
לוקאס החליט לשחרר את קלואי לאחר שהתברר לו שהיא אם לילד בן שנתיים מפני שחלוקי הארגון אוסרים על חטיפת אימהות. "הוא (לוקאס) אמר לי שהבוס שלו כועס כי הם חטפו את האדם הלא נכון" אומרת קלואי ומוסיפה ש"לא הייתי אמורה להיחטף, ברור מאוד מהאינסטגרם שלי שאני אמא לילד קטן וזה נגד חוקי הארגון. הם לא יכלו לשחרר אותי כי הם כבר פרסמו תמונות שלי ברשת האפלה כשלא הייתי בהכרה. היו מספר אנשים שהתעניינו בי. הוא אמר שהוא עשה יותר מ-15 מיליון אירו בחמש השנים האחרונות ושכל הבנות נמכרות למדינות ערביות. כאשר לקונה נמאס מהבנות הוא מוכר אותן הלאה או מאכיל בהן את הנמרים שלו".

''כאשר לקונה נמאס מהבנות הוא מוכר אותן הלאה או מאכיל בהן את הנמרים שלו''

לוקאס הסיע את קלואי חזרה לקונסוליה הבריטית במילאנו ב-17 ליולי - מה שגרם למעצרו. לפני ששחרר אותה דרש ממנה כ-58,700 דולר ואיים להרוג אותה אם תספר משהו ממה שעברה.
מהמשטרה מוסרים שלוקאס הודה בכל המיוחס לו ושתכנון החטיפה ארך מספר חודשים. לוקאס הועמד לדין בבית המשפט במילאנו ביום שישי ה-4 לאוגוסט. בחקירתו טען כי הוא סובל מלוקמיה וששאר חברי הכנופיה ממוצא רומני הכריחו אותו לכתוב את מכתב הכופר לסוכנות הדוגמנות של קלואי.

"בטח מבעית להיות לבד בבית הזה, נעולה על ידי זרים באמצע שום-מקום. אמרו לה שעומדים למכור אותה. זה מפחיד" אומר עורך הדין של קלואי.
"אני מודה לרשויות האיטלקיות והבריטיות שעשו את כל המאמצים כדי לשחרר אותי בבטחה", אומרת קלואי.

''הבנתי שאני בתא מטען כשידיי ורגליי קשורות ופי חסום''. שחזור החטיפה

משטרת איטליה חשפה כי לוקאס תכנן לחטוף את קלואי בפריז עוד באפריל באמצעות אותו תכסיס יום הצילומים, אך מסיבה לא ידועה החטיפה בוטלה.

מקור הידיעה

Banner_MoreVirals

נאשם זוכה מאונס בבית המשפט - בזכות הסרטון הזה

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1765' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_icb0pjxu' duration='31'']

חצ'קון קטלני: פצעון קטן על האף גרם לה לאבד חצי מפניה. אזהרת צפייה

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1764' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_6xd78701' duration='131'']

קרחת במקום צבע: למה לא מומלץ לצבוע שיער לבד

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1761' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_8y432ni8' duration='45'']

מטוס הרפאים: מאיפה הנוסעים האלה הגיעו?

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1762' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_r51dlgd5' duration='10'']