ההפקרות בזקינטוס: נציגי החברות שדוחפים צעירים למסיבות סקס

במקום לשמור על המוני הנערים שטסים מישראל לאי היווני, נציגי חברות התעופה דוחפים אותם לצרוך אלכוהול ולבזבז כסף, ואף עוקצים אותם. "אם אתם לא לוקחים חבילת מסיבות - אין לכם מה לעשות פה"

זמן צפייה: 10:27

האי היווני זקינטוס הפך מזמן ליעד פופולרי לנוער הישראלי. כיום, בני הנוער שטסים לשם ומשלמים ממיטב כספם, אינם יודעים שמסיבות אסורות בשל הקורונה ובברים מותרת ישיבה, מבלי לרקוד. מי שכן יודעים אלה נציגי חברות התעופה "קשרי תעופה" ו"איסתא" אשר נציגיהן נמצאים ביעד ובמקום לעזור ולהקל, עושים בדיוק את ההפך.

"הבטיחו לנו מלון 4 כוכבים. אני בא לשירותים, אין בכלל נייר טואלט. יחצ"נים נכנסו לנו לחדר ושולחים לנו הודעות, 'יאללה, מי מוריד הכי הרבה שוטים? מי הכי מסטול?' אומרים צעירים שנמצאים באי היווני. ביקורת נוספת נגד הושמעה מפי צעירה ישראלית שאמרה כי "סגרו לנו את הדלת ואמרו לנו לקחת חבילת מסיבות. עוד שנייה בכינו שיעזבו אותנו ושייתנו לנו לחשוב על זה. אמרו לנו, 'אם אתם לא לוקחים, אין לכם מה לעשות פה'".

מסיבות בזקינטוס
מסיבות בזקינטוס

עדות מטרידה נשמעה מפי צעירה, שלאחר שששתה כוס אחת של אלכוהול לא זכרה מה אירע בליל הקודם. לאחר שהעלתה את הסוגיה בפני הנציגה, זו אמרה לה בתגובה "כן, זה אלכוהול שדופק אותך".

בתיעוד מתוך האירועים בזקינטוס, נראים חבורת צעירים ישראלים אשר קנו כרטיס למסיבות בזקינטוס, נוסעים באמצעות הסעה דחוסה, כשחלקם נמצאים בבגאז'. כל זה אל מסיבה שמוקמה 10 ק"מ מהעיר אך לא באמת התקיימה לבסוף. בבוקר, כשענני האלכוהול מתאדים, בני הנוער שחיפשו אחר פעילויות באי, נתקלו בבקשות לסכומים מנופחים מצד הנציגים על שיט במחירים כפולים ועל בדיקות קורונה לפני הטיסה.

לנציגי חברות התעופה, ישנה נטייה להיעלם דווקא כאשר מקרי מצוקה עולים כמו בקשות לתשלום נוסף מצד המלון. "הנציגים חסמו אותנו, אנחנו פשוט מתחננות לדבר איתם ואף אחד לא עוזר לנו. וזאת אחרי שביום הראשון הם אמרו לנו שאם אנחנו צריכות עזרה, נפנה אליהם ישר".

מחברת קשרי תעופה נמסר: "החברה מחכישה מכל וכל את הטענות המוועלות בכתבה. החברה מקפידה לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר ואת רמת המלונות המובטחת. פעילות החברה כוללת הטסה לאי ולינה בו בלבד - וכל תכני הפעילות מופעלים על ידי ספקים מקומיים".

מחברת איסתא נמסר: "מצטערים לשמוע את הטענות שעלו בכתבה ומבטיחים לבדוק לעומק את הדברים. כבר עם היוודע הדברים, אסרנו על כניסתם של צעירים מטעם הספק לחדרי הצעירים. כל המזמינים מקבלים את מלוא המידע אודות בתי המלון טרם נסיעתם. אנו מתחייבים לבדוק כל עניין או תלונה לגופו ולפעול מול הספק לזיכוי במידת הצורך".