קיצור התור בצ'ק-אין והנאות לילדים: טכנולוגיות התיירות החדשות

בענף כבר החלו לרתום את הקידמה לשיפור חווית החופשה: החל בעמדות צ'ק-אין אלקטרוניות עוקפות תורים, דרך אפליקציית אטרקציות בתלת מימד וחיבור חדשני בין בייביסיטר להורים

זמן צפייה: 04:14

הטכנולוגיה כבר מזמן החליפה את העובדים בהזמנת הכרטיסים, במלונות ובאטרקציות השונות. אבל מה קורה ברגע שמגיעים למלון? בענף התיירות כבר החלו לרתום את הטכנולוגיה כדי לשפר את חוויית החופשה של האורחים, במגוון אפליקציות חדשות.

"באמצעות האפליקציה החדשה שלנו 'פתאל וולקאם', ניתן לבצע את כל הליך הצ'ק אין בסמרטפון שלך", סיפר משה בן חיון, מנכ"ל אזור אילת ברשת פתאל. "האורח מגיע לעמדת הצ'ק החדשה עם תעודה מזהה ואמצעי תשלום, ועולה לחדר. בימים ראשון עד חמישי זה יכול לחסוך רבע שעה עשרים דקות של עמידה בתור לקבלה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

נתניהו סיכם עם השר פרץ: מעונות היום יועברו למשרד החינוך

לאחר האזכרה של סלמון טקה: המשטרה נערכת לחידוש ההפגנות

במהלך הפגנה: שוטר משך בחוזקה בפאותיו של גבר חרדי • תיעוד

עמדת צ'ק אין דיגיטלית
עמדת צ'ק אין דיגיטלית | צילום: חדשות 13
בריכה

החידושים הטכנולוגיים מקלים גם בנוגע לילדים, שבקלות יכולים להפוך את החופשה לעבודה. "אפליקציית 'נני טו גו' מחברת בין מטפלות וביבייסיטריות להורים שמטיילים ולתיירים", סיפרה ענת ארנון ממרכז הסטארטאפ "האב-אילת". אפליקציה נוספת חדשה היא אפליקציית "נקסטו", שמביאה את האטרקציות לפלאפון שלנו, ומאפשרת לנו לצפות בהן בצורה תלת מימדית בלי להתלבש ולצאת מהמלון. מי שרוצה ליהנות בבריכה בשקט ובשלווה, פשוט לא מוציא את הפלאפון.

אפליקציית ''נקסטו'' בשימוש בבריכה במלון
אפליקציית ''נקסטו'' בשימוש בבריכה במלון | צילום: חדשות 13

אפשר להתווכח האם המעבר לעולם הדיגיטלי והוויתור האיטי ליחס האנושי יעשה טוב לענף התיירות. אבל זה כאן וזה קורה, ובחופשה הבאה תדאגו לזכור להכניס למזוודה מטען למכשיר הסלולארי.

פקידות קבלה במלון באילת, הליך הצ'ק אין הישן
פקידות קבלה במלון באילת, הליך הצ'ק אין הישן | צילום: חדשות 13
שירות חדרים בצ'אט
שירות חדרים בצ'אט | צילום: חדשות 13