מאות ישראלים רכשו טיסות במחיר מוזל - אך לא קיבלו כרטיסים

לקוחות רבים של "שופרסל טרוול" רכשו כרטיסים במחיר מבצע לרגל יום הרווקים הסיני, אך גילו שהעסקה לא הושלמה בשל כמות המזמינים הרבה

זמן צפייה: 04:25

ביום שני ה-11 בנובמבר, לכבוד יום הרווקים הסיני, האתר של חברת התיירות גוליבר, "שופרסל תיירות", יצא במבצע חסר תקדים – כרטיסי טיסה במחירים שנעים בין 11 יורו ל-99 יורו. אלפי ישראלים מיהרו לרכוש כרטיס, רק כדי לגלות מאוחר יותר שהכרטיס של רבים מהם לא כורטס, וכי העסקה לא הושלמה.

בדומה למצעי תעופה רבים, המבצע התגלגל לעמוד הפייסבוק "טיסות סודיות" שמונה כמעט 400 אלף עוקבים. בעקבות הפרסום הגיעו אלפי ישראלים לאתר של שופרסל טרוול בתקווה לרכוש כרטיס טיסה במחיר של סרט תלת מימד.


עד כה הגיעו לידי חדשות 13 מאות פניות של אנשים שרכשו כרטיסי טיסה לפי המבצע ושרק אתמול בערב נודע להם שהחופשה שלהם לא תקרה ושהנסיעה שלהם לא תכורטס.

אמנם הכסף חזר לידיהם, אך ללא ספק מדובר במקרה יוצא דופן של מבצע שלא נשמע כמוהו, כשלבסוף הייתה מעין הגרלה לעשרות לקוחות מבין האלפים שניסו לרכוש.

משופרסל טרוול נמסר בתגובה: "כפי שהובהר בפרטי המבצע, הוצעו מאות כרטיסי טיסה למגוון יעדים החל מ-11 יורו ועד 99 יורו לרגל יום הרווקים הסיניים. לאור אטרקטיביות תנאי המבצע, בוצעו אלפי הזמנות בו זמנית וכמקובל בתחום התיירות, הזמנת הכרטיס מובטחת רק לאחר קבלת אישור ההזמנה כפי שהובהר ללקוחות באתר. שופרסל טרוול פועלת כדי להטיב עם לקוחותיה במלוא השקיפות ומתחייבת לכבד כל הזמנה שאושרה וחויבה במסגרת המבצע. יודגש למען הסר ספק, כי לא התבצע ולא יתבצע חיוב ללקוחות שלא אושרה עבורם ההזמנה".