מסינגפור ועד ירושלים: המלונות עם בריכות הגג היפות ביותר

בערים הגדולות ובמגדלים הכי הגבוהים, מהקומה ה-57 ב"מרינה ביי" ועד חומות העיר העתיקה - תכנון בריכות על גגות הוא לא רק גימיק, אלא גם מאפשר לחסוך בשטח בנייה • "ברקוד"

זמן צפייה: 04:49

ככל שהקומה גבוהה יותר והנוף מרשים יותר, כך בריכה על גג של מלון הופכת אותו לאטרקטיבי. זה קורה בערים הכי גדולות בעולם ובמגדלים הגבוהים ביותר - תכנון בריכות על הגג הוא לא רק גימיק עם נוף מרשים, אלא גם מאפשר לחסוך בשטח בנייה.

"מרינה ביי" בסינגפור הוא הבניין היקר בעולם, יש בו יותר מ-2,500 חדרים, קזינו ענק - ובריכת האינסוף שממוקמת על הגג בקומה ה-57, היא הכי מפורסמת וכנראה שגם הכי גבוהה בעולם. לילה לזוג בסוף שבוע בחודש ספטמבר יעלה 1,200 שקלים. בתאילנד, מלון "ווסטין בנגקוק" מתחזק בריכת גג משלו בקומה ה-30, ולילה שם יעלה לזוג 594 שקלים בלבד, קצת פחות מחצי מהמלון שמכתיב את הז'אנר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

לאחר 70 שנים: ארבע אחיות שנמסרו לאימוץ בילדותן – התאחדו

טייפון, שיטפונות – וטורנדו: סוף שבוע סוער ברחבי העולם

שוד בחופשה: כיצד תוכלו לשמור על הכסף שלכם בחו"ל?

צילום: החדשות 13

אם מחפשים יעדים קרובים יותר לישראל, אפשר להגיע למלון "גראנד הוטל סנטרל" בברצלונה, בו יעלה לילה זוגי 1,200 שקלים. מחיר כמעט כפול של 2,250 שקלים נמצא במלון הספא "מנדרין אוריינטל" בעיר. באמסטרדם אין גורדי שחקים ובריכות הגג פחות נפוצות, ובמלונות שכן מתקינים בריכות כאלו - המחיר גבוה מאוד. כך למשל במלון "דאבליו" המחיר יעמוד על 2,150 שקלים. במלון "גראנד היאט" באתונה הבריכה על הגג היא חצי שקופה עם נוף לאקרופוליס, ומחיר ללילה הוא 587 שקלים.

לבסוף, מי שלא רוצה להרחיק כדי להשתכשך בבריכה גבוה מעל כולם, יכול להגיע למלון "קרלטון" בתל אביב, שם לילה לזוג יעלה 1,400 שקלים. בירושלים רק במלון "האוריינט" של רשת "ישרוטל" הבריכה היא על הגג, מול העיר העתיקה, והמחיר כמו ברוב מלונות הפאר בבירה לא זול - ועומד על 1,500 שקלים. ברשת מלונות "פתאל" הגג הוא המיקום המועדף עבור בריכות, כך במלון של הרשת בבת ים, ב"סיטי טאוור" בתל אביב ובמקומות נוספים.