"עוד נחזור": המשחקייה נסגרה - זוג היזמים עבר לעבוד בסופרמרקט

איילת ואיתי עבדו במשך שנים בהיי-טק. כשפרשו הגשימו את החלום ובנו את "ג'ליצ'ה", מתחם פעילות הנגיש גם לילדים בעלי מוגבלויות. בשל המגפה הם נאלצו לסגור את המקום זמנית, ולעבוד בסופרמרקט

זמן צפייה: 11:31

מגפת הקורונה: כשאיילת ואיתי הריס בחרו לצאת לעבוד בשכר מינימום בתור קופאית וסדרן, הם שמעו מהסובבים בעיקר ביקורת ותמיהה. "'השתגעתם? אתם, בני חמישים? בשביל מה אתם צריכים את זה?'", הציגה איילת חלק מהתגובות, "אמרו לנו 'שבו בבית, המדינה תכף תשנס מותניים ותמצא פתרון. תהיו עם הילדים. איך תעזבו שלושה ילדים?'". "הבנו שאין לנו פרנסה אחרת", הסביר איתי. "לא היה לנו ספק שאנחנו חייבים לצאת לעבוד".

זה ככה כבר יותר מחודש. מוקדם בבוקר, הבית עוד רדום והשניים יוצאים למשימה החדשה שלהם, זו שנולדה בימי קורונה. בעברה, ניהלה איילת את יחסי הלקוחות של נציגות "אפל" בישראל, ואיתי הגיע מעולמות התמיכה הטכנית ברשת מלונות "פתאל". לפני שמונה שנים עזבו את המשרות הבטוחות והפכו להיות עצמאים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מניין החולים מקורונה עלה ל-14,882 חולים – מהם 107 מונשמים

השר פרץ דרש בממשלה: לא להגביל את עבודת המורים מהבית לחצי יום

הרב ישעיהו הבר שהציל חיי מאות חולים הלך לעולמו מנגיף הקורונה

תמונה

איתי, בוגר יחסי בין-לאומיים, איילת אחרי שנים ארוכות בהיי-טק, הלכו לממש את החלום שלהם לבנות משחקייה. לא סתם משחקייה, אלא כזו שנגישה גם לילדים בעלי מוגבלויות, לכולם. המשחקייה "גליצ'ה" לא רק פרנסה אותם שנים, אלא הפכה להיות חלק מהמשפחה. הילדים אורי, נדב ויעלי גדלים איתה.

השניים השקיעו במיזם "את כל הנשמה", ולא עשו זאת על מנת להתעשר. "מזה לא יוצאים אקזיטים", הסבירה איילת. "בסוף, הקוסמטיקאית ומוכר הנעליים ומי שפתח משחקייה עושה את זה כי יש איזה משהו בתוך הלב שלו שמדבר את זה". כשבנם לא יכול היה לעצור את הדמעות על המשחקייה שנותרה סגורה, הבטיחה לו אימו כי הם "עושים את הכי טוב שאפשר כדי שהיא תישאר, מחכה לנו, יפהפייה ומתוקה ואנחנו עוד נחזור אליה".